Werken bij St. Elisabeth

Onze vacatures

Werken bij St. Elisabeth

Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom! Of je nou een baan in de zorg of in het restaurant zoekt, of als welzijnsconsulent aan de slag wil: we zijn altijd nieuwsgierig naar je motivatie. Bovendien houden we graag contact met mensen die interesse in onze organisatie tonen.

Zodra je bij ons gaat werken, zijn er volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen als zorgprofessional. We zijn een lerende organisatie, vandaar dat er een online leeromgeving voor je klaar staat: het Elisabeth Leerplein. We doen met hart voor de zorg en liefde ons werk en zijn vooral nieuwsgierig, zodat we continu samen leren en verbeteren.

Heb je al eens in de zorg gewerkt en wil je weer beginnen? Of kom je uit een heel andere branche? Ook dan bieden we je volop mogelijkheden.

Onze vacatures

Bekijk alle vacatures

Ben jij de enthousiaste en flexibele medewerker die ons team van de keuken en het restaurant komt versterken?

St. Elisabeth is een compacte, karakteristieke zorgorganisatie die van oudsher bij Roosendaal hoort, gevestigd aan de Wouwseweg op een prachtige locatie met veel rust en ruimte. Een organisatie zonder poespas en met een unieke historie. We kiezen er bewust voor om een compacte organisatie te zijn en we kennen elkaar persoonlijk. Bewoners, medewerkers en vrijwilligers creëren samen een thuis met karakter. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbegeleiding of zorg. Daarnaast is iedereen van harte welkom in ons restaurant en bij onze verenigingen en activiteiten, ook mensen van buitenaf. Het recept Ter versterking van ons huidige team zoeken we een enthousiaste medewerker voor 10-12 uur per week, die flexibel ingezet kan worden. Met een team van ongeveer 10 collega's ben jij verantwoordelijk voor het portioneren en verstrekken van maaltijden aan bewoners en bezoekers. Nadat de bewoners heerlijk gegeten hebben verzorg jij een kopje koffie of serveer je drankjes en hapjes in het restaurant of op het terras. Aan het eind van de dag zorg je er samen met het team voor dat het restaurant en de keuken er weer tip top uitziet voor morgen. Jouw ingrediënten:
  • Je hebt ruime ervaring in de bediening van een restaurant en bent bij voorkeur in het bezit van het HACCP certificaat (of bent bereid dit te halen).
  • Jij bent positief ingesteld en werkt graag samen met collega’s.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met onze doelgroep.
  • Je weet van aanpakken.
  • Je bent flexibel inzetbaar. Ook het werken op doordeweekse dagen, weekenden en feestdagen is voor jou geen probleem.
  • Je bent woonachtig in (omgeving) Roosendaal.
Onze toevoeging Ook wij geven smaak aan jouw baan! Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden:
  • Een tijdelijk contract voor gemiddeld 10-12 uur per week.
  • Een salaris in FWG 20 van cao VVT (€2036,57 tot €2568,59 op basis van 36 uur).
  • Naast 8% vakantiegeld ontvang je ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Elisabeth biedt aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement of fiets te bekostigen. Verder geven we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruit ziet en wil je weten hoe de werksfeer is? We komen graag met je in contact. Je kunt Linda van Oers en Maaike Traas-Kruithof, beiden facilitair coördinator, bellen voor meer informatie. Zij zijn te bereiken op (0165) 59 24 00. Jouw sollicitatiebrief en cv kun je per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl. Deze ontvangen wij graag uiterlijk 21 september. Goed om te weten
  • Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
We kijken uit naar je sollicitatie! Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.

Ben jij de enthousiaste en flexibele medewerker die ons team van de keuken en het restaurant komt versterken? St. Elisabeth is een compacte, karakteristieke zorgorganisatie die van oudsher bij Roosend...

Geplaatst 2 maanden geleden
Leden Raad van Toezicht Profielen Financiën, Kwaliteit van zorg en Vastgoed & Facilitair Ter versterking van onze Raad van Toezicht zoeken wij nieuwe enthousiaste en deskundige leden. Beschik jij over een sterk zorginhoudelijk, vastgoed & facilitair of financieel profiel en draag je de zorg een warm hart toe? Dan zoeken we jou! Wie zijn wij St. Elisabeth is een thuis met karakter, voor ouderen met een zorgvraag. Dagelijks wordt, vanuit de prachtige, historische locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, goede zorg en dienstverlening geboden. Er is volop ruimte voor ontmoeting en activiteiten, maar ook voor rust en bezinning. St. Elisabeth is bewust een compacte zelfstandige zorgorganisatie, met circa 260 medewerkers, waar iedereen elkaar persoonlijk kent. Door er écht voor mensen te zijn, wordt dagelijks het verschil gemaakt. De belangrijkste doelstelling van St. Elisabeth is om bewoners een fijn woon- en leefklimaat te bieden en medewerkers en vrijwilligers een prettig werkklimaat. De Raad van Toezicht van St. Elisabeth bestaat uit 5 leden met een benoemingsperiode van maximaal vier jaar met mogelijke verlenging van dezelfde termijn. In verband met het einde van de benoemingsperiode van een tweetal leden zijn er meerdere zetels vacant. Wat doet de Raad van Toezicht? De Raad van Toezicht houdt waardegericht toezicht op de maatschappelijke opdracht en missie van St. Elisabeth om een prettig woon- en leefomgeving voor bewoners te bieden evenals een fijne werkomgeving aan medewerkers en vrijwilligers. Ofwel, zoals Elisabeth van Thüringen het verwoordde: ‘we moeten de mensen blij maken’. De Raad van Toezicht voert haar rol uit conform de principes van de zorgbrede governancecode (lid NVTZ) en vanuit verbondenheid, betrokkenheid én kritische distantie. Op basis van een onafhankelijke positie voorziet de Raad van Toezicht de bestuurder gevraagd en ongevraagd van advies en vervult zij tevens de werkgeversrol voor de bestuurder. De relatie tussen de Raad van Toezicht en de bestuurder kenmerkt zich door een constructieve, positieve en transparante houding. Belangrijke gespreksonderwerpen zijn:
  • ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van de organisatie strategie;
  • de kwaliteit en de veiligheid van de zorg- en dienstverlening;
  • financiële verslaglegging;
  • continuïteit van het bestuur van de organisatie;
  • het werk- en opleidingsklimaat;
  • verhouding met belanghebbenden (zoals de verhouding met de cliëntenraad en ondernemingsraad);
  • naleving van wet- en regelgeving;
  • belangrijke externe ontwikkelingen.
Wat breng je mee? We maken graag kennis met je, als je:
  • een warm hart voor de zorg hebt;
  • de waarden St. Elisabeth (h)erkent en bereid bent om jezelf actief in te zetten vanuit je rol als lid Raad van Toezicht;
  • beschikt over een academisch werk- en denkniveau en kritisch analytisch oordeelsvermogen;
  • een ontvankelijke (zelf)reflectieve, onafhankelijke en moedige houding hebt;
  • beschikt over een relevant netwerk (in de regio is een pre).
Bij de samenstelling van de Raad van Toezicht wordt aandacht besteed aan de complementariteit van de leden en balans in achtergrond, zoals bijvoorbeeld man-vrouwverhouding, culturele achtergronden en gewenste ervaring en deskundigheden. Aanvullend op de algemene eisen is de Raad van Toezicht op zoek naar kandidaten die over een stevige achtergrond beschikken gerelateerd aan één van de volgende drie specifieke profielen. Profiel Financiën
  • je bent een financieel expert op strategisch niveau en je denkt graag beleidsmatig mee over de financiën van St. Elisabeth, ook met het oog op andere stakeholders waaronder banken;
  • je bent deskundig ten aanzien van begrotingssystematiek, periodieke verantwoording met risicobeheersing- en monitoring en forecasting;
  • en je bent inhoudelijk bekend met de financiering van de gezondheidszorg, zowel kosten als opbrengstgericht (Wlz, WMO, Zvw) en in staat ontwikkelingen te vertalen in mogelijke doorwerking op de organisatie.
Profiel Kwaliteit van zorg
  • je bent een zorginhoudelijke expert die beschikt over een eigentijdse visie met oog voor verandering gerelateerd aan de actuele maatschappelijke ontwikkelingen binnen de (ouderen)zorg;
  • je bent bekend met relevante wet en regelgeving;
  • en je hebt ruime integrale zorgervaring bij voorkeur in de VVT waarbij je tevens beschikt over actuele kennis en ervaring met zorgtechnologie en innovatie.
Profiel Vastgoedbeheer & Facilitair
  • je bent een expert ten aanzien van de vastgoedmarkt en de bekostiging van vastgoed, zowel intramuraal als in het kader van scheiden van wonen en zorg;
  • je bent deskundig ten aanzien van ondersteunende bedrijfsprocessen en organisatie-inrichting;
  • en heb je inzicht in de vastgoedmarkt, actuele ontwikkelingen en bij voorkeur kennis op het gebied van innovatie woon-zorgconcepten in de ouderenzorg.
Wat bieden wij? We bieden je een uitdagende, op maatschappelijk relevantie gerichte verantwoordelijkheid waarmee je een bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van St. Elisabeth. Ook ontvang je een bezoldiging passend binnen de Wet normering Topinkomens (WNT) ter hoogte van 70% van de maximale vergoeding behorend bij klasse 3. En natuurlijk krijg je professionele, betrokken en bovenal leuke collega’s! Heb je interesse? Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Maaike van Gurp, manager HR beantwoordt graag jouw vragen. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 0165-592400. Jouw motivatie en cv kun je uiterlijk 14 september per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl De procedure
  • Op basis van een briefselectie start de procedure met een eerste gespreksronde. Hebben we een klik dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek waarbij je verzocht wordt om een korte pitch te geven.
  • De kandidaten die na deze tweede ronde door de Raad van Toezicht benoembaar worden geacht nodigen we vervolgens uit om kennis te komen maken met onze Cliëntenraad en Ondernemingsraad. Zij brengen hun advies uit aan de Raad van Toezicht.
  • Bij een positief besluit door de Raad van Toezicht over je benoeming winnen we tenslotte voorafgaand aan het maken van de benoemingsafspraken, graag nog een referentie van je in.
  • Bij benoeming wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs. 

Leden Raad van Toezicht Profielen Financiën, Kwaliteit van zorg en Vastgoed & Facilitair Ter versterking van onze Raad van Toezicht zoeken wij nieuwe enthousiaste en deskundige leden. Beschik jij...

Geplaatst 11 maanden geleden
Ter versterking van ons huidige team Finance zoeken wij een enthousiaste en leergierige assistent controller. We zoeken een collega die de ambitie heeft om (financiële) processen en werkzaamheden te verbeteren en nieuwsgierig is naar het verhaal achter onze cijfers. Ben jij nauwkeurig, betrouwbaar en sta je sterk in je schoenen? Dan zoeken we jou!  Wie zijn wij Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, kwalitatief goede zorg en dienstverlening. We zijn een organisatie met een unieke historie, die nog steeds bewust kiest voor kleinschaligheid en zelfstandigheid.  In St. Elisabeth kennen we elkaar persoonlijk, er hangt een informele sfeer en de lijnen zijn kort. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbesteding of palliatieve zorg. Het team Financiële administratie bestaat sinds kort uit 3 medewerkers. We hebben ieder ons eigen specialisme en taken, maar staan voor elkaar klaar. In het verleden heeft het team financiële administratie stappen gemaakt naar nieuwe softwarepakketten zoals AFAS, SDB en ONS. We gaan een volgende professionaliseringslag maken. Niet alle mogelijkheden van deze pakketten worden benut en informatie-uitwisseling vindt hiertussen nauwelijks plaats. Wij geloven in het ‘slimmer doen’. Wat ga je doen? Als assistent controller ben je de organisator en sparringpartner voor de Manager Financiën. Je zorgt ervoor dat maandelijkse rapportages, jaarrekeningen en input voor de begroting volgens planning verlopen. Je verzamelt en voert de gegevens in, maar de nadruk ligt op het controleren & coördineren van de financiële administratie.  Voor het tijdig opstellen van rapportages benader je proactief collega’s van andere afdelingen en weet je de juiste vragen te stellen om cijfers en resultaten boven tafel te krijgen. Je vindt het niet moeilijk om op mensen af te stappen of om hulp te vragen wanneer dat nodig is.    Wie ben je? 
  • Onze ideale kandidaat heeft hbo denk- en werkniveau met een relevante financiële opleiding en goede boekhoudkundige kennis (hbo accountancy/SPD is een pré). Daarnaast: 
  • Voer en controleer je de grootboekadministratie en sub-administraties; 
  • Maak je aansluitingen en monitor je tussenrekeningen, balansspecificaties en resultatenrekeningen; 
  • Ben je proactief om administratieve processen bij te schaven; 
  • Denk je mee in het verbeteren van de administratie processen o.a. automatiseren;   
  • Ondersteun je de manager en verzorg je de periodieke afsluitingen en stel je jaarrekeningdossiers op; 
  • Werk je resultaatgericht, zorgvuldig, gestructureerd en weet je van aanpakken.  
  • Kun je analyses en trends maken, want Excel kent voor jou weinig geheimen. 
Bij ons ligt de nadruk op jou als persoon. Je hoeft niet alles te weten, maar hebt wel de basiskennis en de juiste instelling om hierachter te komen. Excel is voor jou een hulpmiddel en jij weet dit te benutten. Als je ergens niet uitkomt, staan wij voor je klaar maar jij trekt op zulke momenten zelf aan de bel.   Wat bieden wij?
  • Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar. We zoeken een langdurige samenwerking. Word jij ook zo blij als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
  • De functie is ingeschaald in FWG 50 CAO VVT (€ 2949,67 - € 4061,27 op basis van 36 uur).
  • Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
  • We kijken graag samen met jou naar de ideale werk-privé balans.
  • Opbouw van jouw pensioen bij pensioenfonds PFZW.
  • Een baan met een fantastisch kans om de afdeling mede te vormen.
  • Mogelijkheid om gebruik te maken van Mijn Keuzeregeling, voor de aanschaf van een fiets, sportabonnement of computer/tablet.
  • Een collectieve zorgverzekering bij IZZ of CZ.
  • Personeelskorting in ons restaurant.
En natuurlijk krijg je professionele, betrokken en bovenal leuke collega’s! Heb je interesse?  Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Paul Kaufmann beantwoordt graag jouw vragen. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 0165-592 400.  Jouw sollicitatiebrief kun je per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaat hebben gevonden. Goed om te weten 
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 
  • Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.  
 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs. 

Ter versterking van ons huidige team Finance zoeken wij een enthousiaste en leergierige assistent controller. We zoeken een collega die de ambitie heeft om (financiële) processen en werkzaamheden te ...

Ben jij een verpleegkundige hbo? En kies je in je werk voor meer tijd en aandacht voor de bewoner? Wij, het team van regieverpleegkundigen van St. Elisabeth, zoeken versterking ter uitbreiding van ons team. Wil je werken in een compacte, karakteristieke zorgorganisatie met korte lijnen, op één locatie? Én ben je op zoek naar een baan waarin eigen initiatief en zeggenschap centraal staan? Dan hopen we je te mogen begroeten in ons team! Je contracturen bepalen we in overleg met jou. Ons team van verpleegkundigen, verzorgenden en keukenprinsessen zorgt in verschillende diensten samen voor de bewoners met een somatische en/of psychogeriatrische achtergrond. Bewoners wonen in huiselijke groepswoningen of in een eigen zorgappartement.

Wat ga je doen?

In een complexe zorgsituatie ben jij degene die de verzorgende, verpleegkundige en geprotocolleerde zorg voor je rekening neemt. Je hebt daarvoor contact met de specialist ouderengeneeskunde, verpleegkundig specialist en andere collega’s. Kortom: je voert de regie. Ook bevorder je het zelfmanagement en gezond gedrag van bewoners. Tevens voer je triages uit op het moment dat dat nodig is voor een bewoner. We vinden het belangrijk dat je het leuk vindt de kwaliteit van de verpleegkundige en/of medische zorg actief te bevorderen. In de rol van regieverpleegkundige ontwikkel je samen met collega's het beleid om de zorg in de organisatie te verbeteren. Je begeleidt collega's op een positieve manier, zodat ze vertrouwen krijgen in haar / zijn eigen kunnen. Je gaat klinische lessen verzorgen. Ook werk je aan gerichte opdrachten: je bent aan het toetsen op kwaliteit van zorg, je implementeert nieuwe werkwijzes, je geeft training-on-the-job, je ziet toe op de juiste toepassing van protocollen enzovoorts. Doordat je zelf ook een gedeelte directe zorg blijft verlenen, krijg je als Regieverpleegkundige een goed beeld van de kwaliteit van zorg. En je houdt natuurlijk het contact met de bewoners. Je pakt gedelegeerde taken op van de verpleegkundig specialisten en samen met je collega's verdeel je de aandachtsgebieden op basis van je expertise en interesses. Denk daarbij aan dementiezorg, decubituspreventie en wondzorg, medicatieveiligheid enzovoorts.

Wat heb je nog meer in huis?

  • Je hebt hart voor de zorg.
  • Je beseft dat goede zorg meer is dan fysieke zorg.
  • Je vindt uitdaging in het ondersteunen van bewoners bij zijn/haar kwaliteit van leven.
  • Je wil je expertise inzetten voor het verbeteren van de zorg op alle facetten en je vindt het leuk om klinische lessen te geven.
  • ‘Boerenverstand’ is jou niet vreemd en je durft te kiezen voor wat op dat moment goed is voor een bewoner of de collega.
  • Je hebt een afgeronde verpleegkundige opleiding op Hbo-niveau.

Ons aanbod

  • Een leuk team!
  • We bieden een salaris in FWG 50.
  • We werken in een informele werksfeer waarin je zelf veel initiatief kunt nemen, dat geldt voor alle teams.
  • Een dynamische werkomgeving, waarin we op 5 september gaan starten met leerteams.
  • We volgen de cao VVT en hebben leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: tegemoetkoming in de kosten voor de aanschaf van een laptop, een sportabonnement en een fiets.
Word jij onze nieuwe collega?
Je sollicitatie kun je richten aan het team P&O via peno@stelisabeth.nl. Meer informatie over de vacature kun je opvragen bij de Manager zorg. Je kunt naar ons algemene nummer bellen (0165) 592 400. Wil je eerst sfeer komen proeven in ons huis? Neem ook dan contact op, we maken graag een afspraak met je. Natuurlijk vrijblijvend.

Ben jij een verpleegkundige hbo? En kies je in je werk voor meer tijd en aandacht voor de bewoner? Wij, het team van regieverpleegkundigen van St. Elisabeth, zoeken versterking ter uitbreiding van ons...

Ben jij de Verpleegkundig Specialist die wij zoeken? Spreekt het je aan om als regievoerend behandelaar te werken en invloed te hebben op het zorgbeleid van de organisatie? Ter uitbreiding van ons team zoeken we een Regievoerend verpleegkundig specialist  28-32 uur Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, kwalitatief goede zorg en dienstverlening. We zijn een organisatie met een unieke historie, die nog steeds bewust kiest voor kleinschaligheid en zelfstandigheid. In St. Elisabeth kennen we elkaar persoonlijk, er hangt een informele sfeer en de lijnen zijn kort. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbesteding of palliatieve zorg. Wat ga je doen? In een compact team Behandeling & Begeleiding werk je samen met je collega verpleegkundig specialisten (VS), GZ-psycholoog, fysio- en ergotherapeut, geestelijk verzorger, palliatief verpleegkundige en bewegingsagogen, met korte lijnen naar de rest van de organisatie. De Specialist Ouderenzorg (SO) is op consultbasis in te schakelen. Daarom zoeken we een ervaren VS met lef, die samen met de twee andere VS-en (en SO op consultbasis) durft te pionieren in de rol als regievoerend behandelaar. De VS die we zoeken kan de coördinatie van de zorg voor- of de begeleiding van- een deel van-of de gehele patient journey op zich nemen. Natuurlijk ben je er voor de complexe verpleegkundige en (geprotocolleerde) medische zorg en psycho-geriatrische zorgverlening. Daarnaast bewaak je de kwaliteit van zorg en de procescoördinatie en zorg je voor deskundigheidsbevordering binnen onze organisatie. Je bent gedreven, ondernemend en weet mensen te verbinden zodat je samen met jouw collega’s nieuwe ontwikkelingen in gang kan zetten.  Wat breng je mee? We maken graag kennis met je, als je:
  • Een afgeronde HBO Master Advanced Nursing Practice hebt, over een BIG-registratie en een registratie in het Verpleegkundig Specialisten Register beschikt;
  • Ervaring meebrengt als VS in de ouderenzorg;
  • De verantwoordelijkheden durft te nemen die horen bij deze veranderde en spannende rol en werken met een specialist oudergeneeskunde op de achtergrond;
  • Een heldere visie hebt op geriatrische zorgverlening en zorginnovatie;
  • Onze collega’s in de zorg verder kunt stimuleren en motiveren bij hun taken en in hun ontwikkeling.
Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden:
  • Een functie met ruime verantwoordelijkheden, grote zelfstandigheid, de kans om te pionieren en verder te groeien als zorgprofessional;
  • Een tijdelijk contract voor 28 tot 32 uur per week. Word jij ook zo blij van ons als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
  • Salaris tussen de €4061,27 en €6117,33 (FWG 65 cao VVT) op basis van 36 uur.
  • De cao VVT kent naast het vakantiegeld, ook een eindejaarsuitkering van 8,33% welke in november uitbetaald wordt. St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Heb je interesse? Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Marieke van Tilburg, Jennifer Zuidhof, (beiden VS) en Erik Vissers (manager Zorg & Welzijn) staan je graag te woord. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0165-592 400. Jouw sollicitatiebrief kun je per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaat hebben gevonden. Goed om te weten
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.

Ben jij de Verpleegkundig Specialist die wij zoeken? Spreekt het je aan om als regievoerend behandelaar te werken en invloed te hebben op het zorgbeleid van de organisatie? Ter uitbreiding van ons tea...

Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie met een unieke geschiedenis, op één locatie? We zijn op zoek naar een verzorgende IG / EVV'er, die voor 24-32 uur per week het team op één van de groepswoningen wil komen versterken. In een Laantje (groepswoning) wonen 6 of 7 psychogeriatrische bewoners die verzorgd worden door een enthousiast en deskundig team. Bij alle vormen van zorg die we aanbieden gaat het ons niet alleen om fysieke zorg, maar juist ook om het welzijn van de bewoner. We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt in je werk. Daarom kijken we samen naar wat je nodig hebt om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen, zodat je kunt groeien als zorgprofessional. Als je dat wil, kun je hierin gecoacht worden. Autonomie en persoonlijke groei zijn belangrijke waarden in onze organisatie. Het gaat er vooral om dat jij je thuis voelt binnen onze organisatie. Daarom besteden we ook veel aandacht aan vitaliteit, en een goede balans tussen werk en privé. Je contracturen bespreken we natuurlijk in overleg met jou. Wat ga je doen? Als Eerst Verantwoordelijk Verzorgende (EVV'er) ben je het eerste aanspreekpunt voor de bewoners, familie en alle in- en externe betrokkenen. Je coördineert de uitvoering van gemaakte afspraken over (multidisciplinaire zorg) en zorgt in overleg met de bewoner dat zorg en welzijnsactiviteiten worden uitgevoerd. De EVV’er stelt zorgleefplannen op en bespreekt met collega’s in het zorgteam de te behalen doelen zodat dit door alle betrokkenen rondom een bewoner kan worden uitgevoerd. De EVV'er neemt deel aan diverse overlegvormen, zoals overleg met de verpleegkundig specialist en multidisciplinair overleg /zorgleefplan-gesprek. Je werkt in wisselende diensten, alleen voor de nachtelijke uren hebben we een apart nachtdienstteam. We streven naar een gezond rooster. Wat breng je mee? Een afgeronde MBO opleiding verzorgende IG niveau 3, aangevuld met de specialisatie tot Eerst Verantwoordelijke Verzorgende / GVP of Zorgcoördinatie, stellen wij als eis voor deze functie. Specifieke kennis gericht op het omgaan met bewoners met dementie is een vereiste. Net als kennis van ziektebeelden en van de mogelijkheden/beperkingen van ouderen. We maken daarnaast graag kennis met je als je je herkent in de volgende kenmerken:  verbinder, organisator, probleemoplosser, doorzetter met een groot inlevingsvermogen en liefde voor de mens met dementie. Over ons Door er écht voor mensen te zijn, maken we dagelijks binnen St. Elisabeth het verschil. En dat werkt, want bewoners geven ons maar liefst een 8,5 op www.zorgkaartnederland.nl Er is echter altijd ruimte voor verbetering en er is uitdaging genoeg! Onze ambitie is niet voor niets van goed naar uitstekend. We zijn daarbij niet bang om fouten te maken. Het gaat erom dat we met hart voor de zorg ons werk doen en dat we nieuwsgierig zijn, zodat we continu leren en verbeteren. Wat bieden wij jou?
  • Werken in een omgeving die ertoe doet.
  • FWG 40 cao VVT.
  • Leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: belastingvoordeel in de kosten aanschaf laptop, sportabonnement en fietsplan.
Heb je interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruit ziet en wil je weten hoe de werksfeer is? We komen graag met je in contact. Je sollicitatiebrief met daarin je motivatie waarom jij graag bij ons wilt werken en je cv kun je per mail verzenden naar: PenO@stelisabeth.nl    

Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie...

Geplaatst 2 jaar geleden
Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie met een unieke geschiedenis, op één locatie? Welke zorg past het beste bij jou? Voor verschillende teams zijn we op zoek naar verzorgenden (IG). We bieden psychogeriatrische zorg, somatische zorg, thuiszorg (alleen op onze locatie), herstelzorg, zorg voor mensen met Parkinson, dagbegeleiding en palliatieve zorg. Ook bieden we eerstelijns verblijf (ELV) en zijn we gespecialiseerd in het verzorgen van ouderen, bijvoorbeeld bij het herstellen na een (heup)operatie of CVA. Bij alle verschillende vormen van zorg gaat het ons juist ook om het welzijn van (tijdelijke) bewoners en niet alleen om fysieke zorg. En? Welke zorg past het beste bij jou? Compact en deskundig Onze organisatie is compact en we werken op één locatie. Dit betekent dat er alle ruimte is voor persoonlijk contact met elkaar en vooral ook met de bewoner. Ook sta je in je dagelijks werk in nauw contact met ons deskundige team Behandeling en Begeleiding dat we zelf in huis hebben. We kiezen overigens bewust voor onze kleinschaligheid. Binnen ons huis kennen we elkaar persoonlijk: bewoners, medewerkers en vrijwilligers creëren samen een thuis met karakter. Dit wordt in en rondom St. Elisabeth zeer gewaardeerd. Ons aanbod Eigen initiatief en medezeggenschap moedigen we aan. We zoeken bovendien steeds naar kansen voor verbetering van onze zorg- en dienstverlening, samen met jou. We schakelen snel en hebben korte lijnen. Wil je je verder ontwikkelen? Binnen onze organisatie kun je stappen zetten in je zorgcarrière. En heb je coachingsvaardigheden? Dat is helemaal mooi, want we zoeken ook collega’s die onze stagiares en leerlingen begeleiden. Je komt te werken in een omgeving waarin we niet bang zijn om fouten te maken. Het gaat erom dat je met hart voor de zorg je werk doet en dat je nieuwsgierig bent zodat je continu, net als je andere collega΄s, leert en verbetert. We bieden je een marktconform salaris (cao VVT) met een leuk pakket aan aanvullende arbeidsvoorwaarden. Heb je daar vragen over? Stel ze gerust: PenO@stelisabeth.nl Interesse?
Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met een van de managers Zorg via (0165) 592 400. We laten je graag een keer meekijken in onze organisatie.

Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie...

Onze vacatures

Bekijk alle vacatures

Ben jij de enthousiaste en flexibele medewerker die ons team van de keuken en het restaurant komt versterken?

St. Elisabeth is een compacte, karakteristieke zorgorganisatie die van oudsher bij Roosendaal hoort, gevestigd aan de Wouwseweg op een prachtige locatie met veel rust en ruimte. Een organisatie zonder poespas en met een unieke historie. We kiezen er bewust voor om een compacte organisatie te zijn en we kennen elkaar persoonlijk. Bewoners, medewerkers en vrijwilligers creëren samen een thuis met karakter. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbegeleiding of zorg. Daarnaast is iedereen van harte welkom in ons restaurant en bij onze verenigingen en activiteiten, ook mensen van buitenaf. Het recept Ter versterking van ons huidige team zoeken we een enthousiaste medewerker voor 10-12 uur per week, die flexibel ingezet kan worden. Met een team van ongeveer 10 collega's ben jij verantwoordelijk voor het portioneren en verstrekken van maaltijden aan bewoners en bezoekers. Nadat de bewoners heerlijk gegeten hebben verzorg jij een kopje koffie of serveer je drankjes en hapjes in het restaurant of op het terras. Aan het eind van de dag zorg je er samen met het team voor dat het restaurant en de keuken er weer tip top uitziet voor morgen. Jouw ingrediënten:
  • Je hebt ruime ervaring in de bediening van een restaurant en bent bij voorkeur in het bezit van het HACCP certificaat (of bent bereid dit te halen).
  • Jij bent positief ingesteld en werkt graag samen met collega’s.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met onze doelgroep.
  • Je weet van aanpakken.
  • Je bent flexibel inzetbaar. Ook het werken op doordeweekse dagen, weekenden en feestdagen is voor jou geen probleem.
  • Je bent woonachtig in (omgeving) Roosendaal.
Onze toevoeging Ook wij geven smaak aan jouw baan! Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden:
  • Een tijdelijk contract voor gemiddeld 10-12 uur per week.
  • Een salaris in FWG 20 van cao VVT (€2036,57 tot €2568,59 op basis van 36 uur).
  • Naast 8% vakantiegeld ontvang je ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Elisabeth biedt aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement of fiets te bekostigen. Verder geven we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruit ziet en wil je weten hoe de werksfeer is? We komen graag met je in contact. Je kunt Linda van Oers en Maaike Traas-Kruithof, beiden facilitair coördinator, bellen voor meer informatie. Zij zijn te bereiken op (0165) 59 24 00. Jouw sollicitatiebrief en cv kun je per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl. Deze ontvangen wij graag uiterlijk 21 september. Goed om te weten
  • Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
We kijken uit naar je sollicitatie! Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.

Ben jij de enthousiaste en flexibele medewerker die ons team van de keuken en het restaurant komt versterken? St. Elisabeth is een compacte, karakteristieke zorgorganisatie die van oudsher bij Roosend...

Geplaatst 2 maanden geleden
Leden Raad van Toezicht Profielen Financiën, Kwaliteit van zorg en Vastgoed & Facilitair Ter versterking van onze Raad van Toezicht zoeken wij nieuwe enthousiaste en deskundige leden. Beschik jij over een sterk zorginhoudelijk, vastgoed & facilitair of financieel profiel en draag je de zorg een warm hart toe? Dan zoeken we jou! Wie zijn wij St. Elisabeth is een thuis met karakter, voor ouderen met een zorgvraag. Dagelijks wordt, vanuit de prachtige, historische locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, goede zorg en dienstverlening geboden. Er is volop ruimte voor ontmoeting en activiteiten, maar ook voor rust en bezinning. St. Elisabeth is bewust een compacte zelfstandige zorgorganisatie, met circa 260 medewerkers, waar iedereen elkaar persoonlijk kent. Door er écht voor mensen te zijn, wordt dagelijks het verschil gemaakt. De belangrijkste doelstelling van St. Elisabeth is om bewoners een fijn woon- en leefklimaat te bieden en medewerkers en vrijwilligers een prettig werkklimaat. De Raad van Toezicht van St. Elisabeth bestaat uit 5 leden met een benoemingsperiode van maximaal vier jaar met mogelijke verlenging van dezelfde termijn. In verband met het einde van de benoemingsperiode van een tweetal leden zijn er meerdere zetels vacant. Wat doet de Raad van Toezicht? De Raad van Toezicht houdt waardegericht toezicht op de maatschappelijke opdracht en missie van St. Elisabeth om een prettig woon- en leefomgeving voor bewoners te bieden evenals een fijne werkomgeving aan medewerkers en vrijwilligers. Ofwel, zoals Elisabeth van Thüringen het verwoordde: ‘we moeten de mensen blij maken’. De Raad van Toezicht voert haar rol uit conform de principes van de zorgbrede governancecode (lid NVTZ) en vanuit verbondenheid, betrokkenheid én kritische distantie. Op basis van een onafhankelijke positie voorziet de Raad van Toezicht de bestuurder gevraagd en ongevraagd van advies en vervult zij tevens de werkgeversrol voor de bestuurder. De relatie tussen de Raad van Toezicht en de bestuurder kenmerkt zich door een constructieve, positieve en transparante houding. Belangrijke gespreksonderwerpen zijn:
  • ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van de organisatie strategie;
  • de kwaliteit en de veiligheid van de zorg- en dienstverlening;
  • financiële verslaglegging;
  • continuïteit van het bestuur van de organisatie;
  • het werk- en opleidingsklimaat;
  • verhouding met belanghebbenden (zoals de verhouding met de cliëntenraad en ondernemingsraad);
  • naleving van wet- en regelgeving;
  • belangrijke externe ontwikkelingen.
Wat breng je mee? We maken graag kennis met je, als je:
  • een warm hart voor de zorg hebt;
  • de waarden St. Elisabeth (h)erkent en bereid bent om jezelf actief in te zetten vanuit je rol als lid Raad van Toezicht;
  • beschikt over een academisch werk- en denkniveau en kritisch analytisch oordeelsvermogen;
  • een ontvankelijke (zelf)reflectieve, onafhankelijke en moedige houding hebt;
  • beschikt over een relevant netwerk (in de regio is een pre).
Bij de samenstelling van de Raad van Toezicht wordt aandacht besteed aan de complementariteit van de leden en balans in achtergrond, zoals bijvoorbeeld man-vrouwverhouding, culturele achtergronden en gewenste ervaring en deskundigheden. Aanvullend op de algemene eisen is de Raad van Toezicht op zoek naar kandidaten die over een stevige achtergrond beschikken gerelateerd aan één van de volgende drie specifieke profielen. Profiel Financiën
  • je bent een financieel expert op strategisch niveau en je denkt graag beleidsmatig mee over de financiën van St. Elisabeth, ook met het oog op andere stakeholders waaronder banken;
  • je bent deskundig ten aanzien van begrotingssystematiek, periodieke verantwoording met risicobeheersing- en monitoring en forecasting;
  • en je bent inhoudelijk bekend met de financiering van de gezondheidszorg, zowel kosten als opbrengstgericht (Wlz, WMO, Zvw) en in staat ontwikkelingen te vertalen in mogelijke doorwerking op de organisatie.
Profiel Kwaliteit van zorg
  • je bent een zorginhoudelijke expert die beschikt over een eigentijdse visie met oog voor verandering gerelateerd aan de actuele maatschappelijke ontwikkelingen binnen de (ouderen)zorg;
  • je bent bekend met relevante wet en regelgeving;
  • en je hebt ruime integrale zorgervaring bij voorkeur in de VVT waarbij je tevens beschikt over actuele kennis en ervaring met zorgtechnologie en innovatie.
Profiel Vastgoedbeheer & Facilitair
  • je bent een expert ten aanzien van de vastgoedmarkt en de bekostiging van vastgoed, zowel intramuraal als in het kader van scheiden van wonen en zorg;
  • je bent deskundig ten aanzien van ondersteunende bedrijfsprocessen en organisatie-inrichting;
  • en heb je inzicht in de vastgoedmarkt, actuele ontwikkelingen en bij voorkeur kennis op het gebied van innovatie woon-zorgconcepten in de ouderenzorg.
Wat bieden wij? We bieden je een uitdagende, op maatschappelijk relevantie gerichte verantwoordelijkheid waarmee je een bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van St. Elisabeth. Ook ontvang je een bezoldiging passend binnen de Wet normering Topinkomens (WNT) ter hoogte van 70% van de maximale vergoeding behorend bij klasse 3. En natuurlijk krijg je professionele, betrokken en bovenal leuke collega’s! Heb je interesse? Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Maaike van Gurp, manager HR beantwoordt graag jouw vragen. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 0165-592400. Jouw motivatie en cv kun je uiterlijk 14 september per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl De procedure
  • Op basis van een briefselectie start de procedure met een eerste gespreksronde. Hebben we een klik dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek waarbij je verzocht wordt om een korte pitch te geven.
  • De kandidaten die na deze tweede ronde door de Raad van Toezicht benoembaar worden geacht nodigen we vervolgens uit om kennis te komen maken met onze Cliëntenraad en Ondernemingsraad. Zij brengen hun advies uit aan de Raad van Toezicht.
  • Bij een positief besluit door de Raad van Toezicht over je benoeming winnen we tenslotte voorafgaand aan het maken van de benoemingsafspraken, graag nog een referentie van je in.
  • Bij benoeming wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs. 

Leden Raad van Toezicht Profielen Financiën, Kwaliteit van zorg en Vastgoed & Facilitair Ter versterking van onze Raad van Toezicht zoeken wij nieuwe enthousiaste en deskundige leden. Beschik jij...

Geplaatst 11 maanden geleden
Ter versterking van ons huidige team Finance zoeken wij een enthousiaste en leergierige assistent controller. We zoeken een collega die de ambitie heeft om (financiële) processen en werkzaamheden te verbeteren en nieuwsgierig is naar het verhaal achter onze cijfers. Ben jij nauwkeurig, betrouwbaar en sta je sterk in je schoenen? Dan zoeken we jou!  Wie zijn wij Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, kwalitatief goede zorg en dienstverlening. We zijn een organisatie met een unieke historie, die nog steeds bewust kiest voor kleinschaligheid en zelfstandigheid.  In St. Elisabeth kennen we elkaar persoonlijk, er hangt een informele sfeer en de lijnen zijn kort. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbesteding of palliatieve zorg. Het team Financiële administratie bestaat sinds kort uit 3 medewerkers. We hebben ieder ons eigen specialisme en taken, maar staan voor elkaar klaar. In het verleden heeft het team financiële administratie stappen gemaakt naar nieuwe softwarepakketten zoals AFAS, SDB en ONS. We gaan een volgende professionaliseringslag maken. Niet alle mogelijkheden van deze pakketten worden benut en informatie-uitwisseling vindt hiertussen nauwelijks plaats. Wij geloven in het ‘slimmer doen’. Wat ga je doen? Als assistent controller ben je de organisator en sparringpartner voor de Manager Financiën. Je zorgt ervoor dat maandelijkse rapportages, jaarrekeningen en input voor de begroting volgens planning verlopen. Je verzamelt en voert de gegevens in, maar de nadruk ligt op het controleren & coördineren van de financiële administratie.  Voor het tijdig opstellen van rapportages benader je proactief collega’s van andere afdelingen en weet je de juiste vragen te stellen om cijfers en resultaten boven tafel te krijgen. Je vindt het niet moeilijk om op mensen af te stappen of om hulp te vragen wanneer dat nodig is.    Wie ben je? 
  • Onze ideale kandidaat heeft hbo denk- en werkniveau met een relevante financiële opleiding en goede boekhoudkundige kennis (hbo accountancy/SPD is een pré). Daarnaast: 
  • Voer en controleer je de grootboekadministratie en sub-administraties; 
  • Maak je aansluitingen en monitor je tussenrekeningen, balansspecificaties en resultatenrekeningen; 
  • Ben je proactief om administratieve processen bij te schaven; 
  • Denk je mee in het verbeteren van de administratie processen o.a. automatiseren;   
  • Ondersteun je de manager en verzorg je de periodieke afsluitingen en stel je jaarrekeningdossiers op; 
  • Werk je resultaatgericht, zorgvuldig, gestructureerd en weet je van aanpakken.  
  • Kun je analyses en trends maken, want Excel kent voor jou weinig geheimen. 
Bij ons ligt de nadruk op jou als persoon. Je hoeft niet alles te weten, maar hebt wel de basiskennis en de juiste instelling om hierachter te komen. Excel is voor jou een hulpmiddel en jij weet dit te benutten. Als je ergens niet uitkomt, staan wij voor je klaar maar jij trekt op zulke momenten zelf aan de bel.   Wat bieden wij?
  • Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar. We zoeken een langdurige samenwerking. Word jij ook zo blij als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
  • De functie is ingeschaald in FWG 50 CAO VVT (€ 2949,67 - € 4061,27 op basis van 36 uur).
  • Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
  • We kijken graag samen met jou naar de ideale werk-privé balans.
  • Opbouw van jouw pensioen bij pensioenfonds PFZW.
  • Een baan met een fantastisch kans om de afdeling mede te vormen.
  • Mogelijkheid om gebruik te maken van Mijn Keuzeregeling, voor de aanschaf van een fiets, sportabonnement of computer/tablet.
  • Een collectieve zorgverzekering bij IZZ of CZ.
  • Personeelskorting in ons restaurant.
En natuurlijk krijg je professionele, betrokken en bovenal leuke collega’s! Heb je interesse?  Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Paul Kaufmann beantwoordt graag jouw vragen. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 0165-592 400.  Jouw sollicitatiebrief kun je per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaat hebben gevonden. Goed om te weten 
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 
  • Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.  
 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs. 

Ter versterking van ons huidige team Finance zoeken wij een enthousiaste en leergierige assistent controller. We zoeken een collega die de ambitie heeft om (financiële) processen en werkzaamheden te ...

Ben jij een verpleegkundige hbo? En kies je in je werk voor meer tijd en aandacht voor de bewoner? Wij, het team van regieverpleegkundigen van St. Elisabeth, zoeken versterking ter uitbreiding van ons team. Wil je werken in een compacte, karakteristieke zorgorganisatie met korte lijnen, op één locatie? Én ben je op zoek naar een baan waarin eigen initiatief en zeggenschap centraal staan? Dan hopen we je te mogen begroeten in ons team! Je contracturen bepalen we in overleg met jou. Ons team van verpleegkundigen, verzorgenden en keukenprinsessen zorgt in verschillende diensten samen voor de bewoners met een somatische en/of psychogeriatrische achtergrond. Bewoners wonen in huiselijke groepswoningen of in een eigen zorgappartement.

Wat ga je doen?

In een complexe zorgsituatie ben jij degene die de verzorgende, verpleegkundige en geprotocolleerde zorg voor je rekening neemt. Je hebt daarvoor contact met de specialist ouderengeneeskunde, verpleegkundig specialist en andere collega’s. Kortom: je voert de regie. Ook bevorder je het zelfmanagement en gezond gedrag van bewoners. Tevens voer je triages uit op het moment dat dat nodig is voor een bewoner. We vinden het belangrijk dat je het leuk vindt de kwaliteit van de verpleegkundige en/of medische zorg actief te bevorderen. In de rol van regieverpleegkundige ontwikkel je samen met collega's het beleid om de zorg in de organisatie te verbeteren. Je begeleidt collega's op een positieve manier, zodat ze vertrouwen krijgen in haar / zijn eigen kunnen. Je gaat klinische lessen verzorgen. Ook werk je aan gerichte opdrachten: je bent aan het toetsen op kwaliteit van zorg, je implementeert nieuwe werkwijzes, je geeft training-on-the-job, je ziet toe op de juiste toepassing van protocollen enzovoorts. Doordat je zelf ook een gedeelte directe zorg blijft verlenen, krijg je als Regieverpleegkundige een goed beeld van de kwaliteit van zorg. En je houdt natuurlijk het contact met de bewoners. Je pakt gedelegeerde taken op van de verpleegkundig specialisten en samen met je collega's verdeel je de aandachtsgebieden op basis van je expertise en interesses. Denk daarbij aan dementiezorg, decubituspreventie en wondzorg, medicatieveiligheid enzovoorts.

Wat heb je nog meer in huis?

  • Je hebt hart voor de zorg.
  • Je beseft dat goede zorg meer is dan fysieke zorg.
  • Je vindt uitdaging in het ondersteunen van bewoners bij zijn/haar kwaliteit van leven.
  • Je wil je expertise inzetten voor het verbeteren van de zorg op alle facetten en je vindt het leuk om klinische lessen te geven.
  • ‘Boerenverstand’ is jou niet vreemd en je durft te kiezen voor wat op dat moment goed is voor een bewoner of de collega.
  • Je hebt een afgeronde verpleegkundige opleiding op Hbo-niveau.

Ons aanbod

  • Een leuk team!
  • We bieden een salaris in FWG 50.
  • We werken in een informele werksfeer waarin je zelf veel initiatief kunt nemen, dat geldt voor alle teams.
  • Een dynamische werkomgeving, waarin we op 5 september gaan starten met leerteams.
  • We volgen de cao VVT en hebben leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: tegemoetkoming in de kosten voor de aanschaf van een laptop, een sportabonnement en een fiets.
Word jij onze nieuwe collega?
Je sollicitatie kun je richten aan het team P&O via peno@stelisabeth.nl. Meer informatie over de vacature kun je opvragen bij de Manager zorg. Je kunt naar ons algemene nummer bellen (0165) 592 400. Wil je eerst sfeer komen proeven in ons huis? Neem ook dan contact op, we maken graag een afspraak met je. Natuurlijk vrijblijvend.

Ben jij een verpleegkundige hbo? En kies je in je werk voor meer tijd en aandacht voor de bewoner? Wij, het team van regieverpleegkundigen van St. Elisabeth, zoeken versterking ter uitbreiding van ons...

Ben jij de Verpleegkundig Specialist die wij zoeken? Spreekt het je aan om als regievoerend behandelaar te werken en invloed te hebben op het zorgbeleid van de organisatie? Ter uitbreiding van ons team zoeken we een Regievoerend verpleegkundig specialist  28-32 uur Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, kwalitatief goede zorg en dienstverlening. We zijn een organisatie met een unieke historie, die nog steeds bewust kiest voor kleinschaligheid en zelfstandigheid. In St. Elisabeth kennen we elkaar persoonlijk, er hangt een informele sfeer en de lijnen zijn kort. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbesteding of palliatieve zorg. Wat ga je doen? In een compact team Behandeling & Begeleiding werk je samen met je collega verpleegkundig specialisten (VS), GZ-psycholoog, fysio- en ergotherapeut, geestelijk verzorger, palliatief verpleegkundige en bewegingsagogen, met korte lijnen naar de rest van de organisatie. De Specialist Ouderenzorg (SO) is op consultbasis in te schakelen. Daarom zoeken we een ervaren VS met lef, die samen met de twee andere VS-en (en SO op consultbasis) durft te pionieren in de rol als regievoerend behandelaar. De VS die we zoeken kan de coördinatie van de zorg voor- of de begeleiding van- een deel van-of de gehele patient journey op zich nemen. Natuurlijk ben je er voor de complexe verpleegkundige en (geprotocolleerde) medische zorg en psycho-geriatrische zorgverlening. Daarnaast bewaak je de kwaliteit van zorg en de procescoördinatie en zorg je voor deskundigheidsbevordering binnen onze organisatie. Je bent gedreven, ondernemend en weet mensen te verbinden zodat je samen met jouw collega’s nieuwe ontwikkelingen in gang kan zetten.  Wat breng je mee? We maken graag kennis met je, als je:
  • Een afgeronde HBO Master Advanced Nursing Practice hebt, over een BIG-registratie en een registratie in het Verpleegkundig Specialisten Register beschikt;
  • Ervaring meebrengt als VS in de ouderenzorg;
  • De verantwoordelijkheden durft te nemen die horen bij deze veranderde en spannende rol en werken met een specialist oudergeneeskunde op de achtergrond;
  • Een heldere visie hebt op geriatrische zorgverlening en zorginnovatie;
  • Onze collega’s in de zorg verder kunt stimuleren en motiveren bij hun taken en in hun ontwikkeling.
Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden:
  • Een functie met ruime verantwoordelijkheden, grote zelfstandigheid, de kans om te pionieren en verder te groeien als zorgprofessional;
  • Een tijdelijk contract voor 28 tot 32 uur per week. Word jij ook zo blij van ons als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
  • Salaris tussen de €4061,27 en €6117,33 (FWG 65 cao VVT) op basis van 36 uur.
  • De cao VVT kent naast het vakantiegeld, ook een eindejaarsuitkering van 8,33% welke in november uitbetaald wordt. St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Heb je interesse? Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Marieke van Tilburg, Jennifer Zuidhof, (beiden VS) en Erik Vissers (manager Zorg & Welzijn) staan je graag te woord. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0165-592 400. Jouw sollicitatiebrief kun je per mail versturen naar PenO@stelisabeth.nl We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaat hebben gevonden. Goed om te weten
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.

Ben jij de Verpleegkundig Specialist die wij zoeken? Spreekt het je aan om als regievoerend behandelaar te werken en invloed te hebben op het zorgbeleid van de organisatie? Ter uitbreiding van ons tea...

Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie met een unieke geschiedenis, op één locatie? We zijn op zoek naar een verzorgende IG / EVV'er, die voor 24-32 uur per week het team op één van de groepswoningen wil komen versterken. In een Laantje (groepswoning) wonen 6 of 7 psychogeriatrische bewoners die verzorgd worden door een enthousiast en deskundig team. Bij alle vormen van zorg die we aanbieden gaat het ons niet alleen om fysieke zorg, maar juist ook om het welzijn van de bewoner. We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt in je werk. Daarom kijken we samen naar wat je nodig hebt om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen, zodat je kunt groeien als zorgprofessional. Als je dat wil, kun je hierin gecoacht worden. Autonomie en persoonlijke groei zijn belangrijke waarden in onze organisatie. Het gaat er vooral om dat jij je thuis voelt binnen onze organisatie. Daarom besteden we ook veel aandacht aan vitaliteit, en een goede balans tussen werk en privé. Je contracturen bespreken we natuurlijk in overleg met jou. Wat ga je doen? Als Eerst Verantwoordelijk Verzorgende (EVV'er) ben je het eerste aanspreekpunt voor de bewoners, familie en alle in- en externe betrokkenen. Je coördineert de uitvoering van gemaakte afspraken over (multidisciplinaire zorg) en zorgt in overleg met de bewoner dat zorg en welzijnsactiviteiten worden uitgevoerd. De EVV’er stelt zorgleefplannen op en bespreekt met collega’s in het zorgteam de te behalen doelen zodat dit door alle betrokkenen rondom een bewoner kan worden uitgevoerd. De EVV'er neemt deel aan diverse overlegvormen, zoals overleg met de verpleegkundig specialist en multidisciplinair overleg /zorgleefplan-gesprek. Je werkt in wisselende diensten, alleen voor de nachtelijke uren hebben we een apart nachtdienstteam. We streven naar een gezond rooster. Wat breng je mee? Een afgeronde MBO opleiding verzorgende IG niveau 3, aangevuld met de specialisatie tot Eerst Verantwoordelijke Verzorgende / GVP of Zorgcoördinatie, stellen wij als eis voor deze functie. Specifieke kennis gericht op het omgaan met bewoners met dementie is een vereiste. Net als kennis van ziektebeelden en van de mogelijkheden/beperkingen van ouderen. We maken daarnaast graag kennis met je als je je herkent in de volgende kenmerken:  verbinder, organisator, probleemoplosser, doorzetter met een groot inlevingsvermogen en liefde voor de mens met dementie. Over ons Door er écht voor mensen te zijn, maken we dagelijks binnen St. Elisabeth het verschil. En dat werkt, want bewoners geven ons maar liefst een 8,5 op www.zorgkaartnederland.nl Er is echter altijd ruimte voor verbetering en er is uitdaging genoeg! Onze ambitie is niet voor niets van goed naar uitstekend. We zijn daarbij niet bang om fouten te maken. Het gaat erom dat we met hart voor de zorg ons werk doen en dat we nieuwsgierig zijn, zodat we continu leren en verbeteren. Wat bieden wij jou?
  • Werken in een omgeving die ertoe doet.
  • FWG 40 cao VVT.
  • Leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: belastingvoordeel in de kosten aanschaf laptop, sportabonnement en fietsplan.
Heb je interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruit ziet en wil je weten hoe de werksfeer is? We komen graag met je in contact. Je sollicitatiebrief met daarin je motivatie waarom jij graag bij ons wilt werken en je cv kun je per mail verzenden naar: PenO@stelisabeth.nl    

Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie...

Geplaatst 2 jaar geleden
Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie met een unieke geschiedenis, op één locatie? Welke zorg past het beste bij jou? Voor verschillende teams zijn we op zoek naar verzorgenden (IG). We bieden psychogeriatrische zorg, somatische zorg, thuiszorg (alleen op onze locatie), herstelzorg, zorg voor mensen met Parkinson, dagbegeleiding en palliatieve zorg. Ook bieden we eerstelijns verblijf (ELV) en zijn we gespecialiseerd in het verzorgen van ouderen, bijvoorbeeld bij het herstellen na een (heup)operatie of CVA. Bij alle verschillende vormen van zorg gaat het ons juist ook om het welzijn van (tijdelijke) bewoners en niet alleen om fysieke zorg. En? Welke zorg past het beste bij jou? Compact en deskundig Onze organisatie is compact en we werken op één locatie. Dit betekent dat er alle ruimte is voor persoonlijk contact met elkaar en vooral ook met de bewoner. Ook sta je in je dagelijks werk in nauw contact met ons deskundige team Behandeling en Begeleiding dat we zelf in huis hebben. We kiezen overigens bewust voor onze kleinschaligheid. Binnen ons huis kennen we elkaar persoonlijk: bewoners, medewerkers en vrijwilligers creëren samen een thuis met karakter. Dit wordt in en rondom St. Elisabeth zeer gewaardeerd. Ons aanbod Eigen initiatief en medezeggenschap moedigen we aan. We zoeken bovendien steeds naar kansen voor verbetering van onze zorg- en dienstverlening, samen met jou. We schakelen snel en hebben korte lijnen. Wil je je verder ontwikkelen? Binnen onze organisatie kun je stappen zetten in je zorgcarrière. En heb je coachingsvaardigheden? Dat is helemaal mooi, want we zoeken ook collega’s die onze stagiares en leerlingen begeleiden. Je komt te werken in een omgeving waarin we niet bang zijn om fouten te maken. Het gaat erom dat je met hart voor de zorg je werk doet en dat je nieuwsgierig bent zodat je continu, net als je andere collega΄s, leert en verbetert. We bieden je een marktconform salaris (cao VVT) met een leuk pakket aan aanvullende arbeidsvoorwaarden. Heb je daar vragen over? Stel ze gerust: PenO@stelisabeth.nl Interesse?
Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met een van de managers Zorg via (0165) 592 400. We laten je graag een keer meekijken in onze organisatie.

Ben jij verzorgende (IG) en kies je in je werk voor meer tijd en persoonlijke aandacht voor de bewoner? Spreekt het je aan om te werken in een compacte, karakteristieke en zelfstandige zorgorganisatie...

Werken bij St. Elisabeth

Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom! Of je nou een baan in de zorg of in het restaurant zoekt, of als welzijnsconsulent aan de slag wil: we zijn altijd nieuwsgierig naar je motivatie. Bovendien houden we graag contact met mensen die interesse in onze organisatie tonen.

Zodra je bij ons gaat werken, zijn er volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen als zorgprofessional. We zijn een lerende organisatie, vandaar dat er een online leeromgeving voor je klaar staat: het Elisabeth Leerplein. We doen met hart voor de zorg en liefde ons werk en zijn vooral nieuwsgierig, zodat we continu samen leren en verbeteren.

Heb je al eens in de zorg gewerkt en wil je weer beginnen? Of kom je uit een heel andere branche? Ook dan bieden we je volop mogelijkheden.

Arbeidsvoorwaarden

We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt in je werk. Daarom kijken we samen naar wat je nodig hebt om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen, zodat je kunt groeien als zorgprofessional. Als je dat wil, kun je hierin gecoacht worden. Autonomie en persoonlijke groei zijn belangrijke waarden in onze organisatie.

Het gaat er vooral om dat jij je thuis voelt binnen onze organisatie. Daarom besteden we ook veel aandacht aan vitaliteit, en een goede balans tussen werk en privé. Je contracturen bespreken we natuurlijk in overleg met jou.

We volgen de cao VV&T en hebben een breed secundair arbeidsvoorwaardenpakket, zoals de mogelijkheid tot aanschaf van een laptop, een sportabonnement of een fiets.

Je sollicitatie

Na je eerste gesprek loop je een keer mee met een dienst, maak je kennis met toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Zodra je bij ons in dienst bent, besteden we natuurlijk ruim aandacht aan je inwerkprogramma. Ook nodigen we je uit voor een introductiebijeenkomst voor nieuwe medewerkers. Heel interessant, want we nemen je mee in het reilen en zeilen binnen St. Elisabeth en laten je ook kennis maken met onze bijzondere historie.

Wie zijn wij eigenlijk?

We zijn een compacte zorgorganisatie aan de Wouwseweg in Roosendaal. Bij ons werken is werken in een thuis met karakter, voor senioren met en zonder zorgvraag. Maar bij ons werken is óók werken bij een werkgever die het Beste Werkgever keurmerk heeft. Als je voor ons kiest, kom je in een prachtig gebouw met een rijke historie terecht waar je samen met 280 collega’s dagelijks uitstekende zorg- en dienstverlening biedt.

In St. Elisabeth wonen senioren in individuele zorgappartementen en groepswoningen. Zij ontvangen zorg op maat. Bewoners van de individuele zorgappartementen wonen zelfstandig, maar ontvangen wel zorg. Bewoners van de groepswoningen ontvangen intensievere zorg; vaak gaat het hier om mensen met psychogeriatrische klachten zoals dementie. We bieden ook thuiszorg in de zelfstandige appartementen aangrenzend aan St. Elisabeth.

Op het gebied van welzijn bieden we in- en externe dagbegeleiding, en allerlei activiteiten. Mensen van binnen en buiten kunnen lid worden van een van onze verenigingen. Je kunt dus op allerlei manieren bij ons aan de slag.

Meer weten over St. Elisabeth? Bij Organisatie beschrijven we wie we zijn en waar we voor staan.

Wonen met zorg

Afhankelijk van uw indicatie en zorgvraag woont u in St. Elisabeth in uw eigen appartement of in een groepswoning, óf ontvangt u zorg bij u thuis.

Herstelzorg

Herstellende na een operatie of een ziekenhuisopname? U kunt tijdelijk bij ons komen wonen en in uw eigen tempo herstellen.

Dagbegeleiding

Onze dagbegeleiding is er voor senioren die kampen met een lichamelijke en/of psychische beperking, bijvoorbeeld als gevolg van dementie.

Ontmoeten en ontspannen

Elke week is er bij ons van alles te doen voor bewoners en andere geïnteresseerden, en u bent van harte uitgenodigd om ook eens langs te komen.

Kwaliteit

Dagelijks hebben we aandacht voor kwaliteit van zorg, wonen en welzijn, en we verantwoorden ons hierop op verschillende momenten in het jaar.

Werken en leren

Onze unieke zorgorganisatie biedt jou volop kansen voor je carrière. Je kunt bijvoorbeeld je opleiding bij ons volgen!

“Wij vormen met z’n allen St. Elisabeth
De een kan niet zonder de ander”

Het is belangrijk hoe mensen met elkaar omgaan. Geduldig, goedhartig, gedienstig, in onderlinge liefde. Dat was belangrijk in het kloosterleven, dat is belangrijk hier in St. Elisabeth. Want we vormen uiteindelijk toch een gemeenschap. Je wil en moet er zijn voor de ander. Het gaat ook om begrip hebben voor elkaar, hoewel dat niet altijd eenvoudig is omdat we allemaal anders zijn. Oude mensen hebben het vaak moeilijk, dan is het zeer gewenst om ze liefdevol en goed te verzorgen.”

Een zuster

Maak wat van het leven en
haal het beste uit jezelf naar boven”

“Ik wil mensen graag meegeven dat het belangrijk is om in het leven, ondanks alles, moed te blijven houden. Om bezig te blijven, niet te veel te eten en op tijd een borreltje te drinken. Maak wat van het leven en haal het beste uit jezelf naar boven. Heb aandacht voor de mensen om je heen.”

Een bewoner

Je moet naast en niet boven iemand staan
om goed te kunnen doen voor de ander"

“Een ieder moet zich in de omgang met een ander welkom voelen omdat je bent wie je bent. Eenvoud van leven is de ander accepteren zoals hij is. Als je niet de eenvoud van leven hebt, kun je denk ik ook geen goede zorg verlenen. Je moet naast en niet boven iemand staan om goed te kunnen doen voor de ander. Wie eenvoud uitstraalt naar anderen, krijgt ook eenvoud terug. Dan ontstaat er een goede sfeer. Die sfeer is er in St. Elisabeth, ik zie die eenvoud hier overal.”

Een bewoonster

Goede zorg komt uit het hart"

“Altijd vraag ik hoe het gaat. Dat is mijn eerste vraag aan een bewoner. Goede zorg komt uit het hart, en dat doe je door er in je werk écht voor de bewoner te zijn. Je kunt niet met je gedachten ergens anders zijn als je met iemand omgaat. Dat doe je thuis toch ook niet?”

Een verzorgende

Nieuws

Zaterdag 24 juni: brocante jaarmarkt

𝗪𝗲 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗿𝗼𝗰𝗮𝗻𝘁𝗲 𝗷𝗮𝗮𝗿𝗺𝗮𝗿𝗸𝘁 Kom je ook naar onze brocante jaarmarkt? Iedereen is welkom om een kijkje te nemen. De markt loop je op via de...

Lees meer

Agenda

september 2023

26sep14:0016:00Bridge14:00 - 16:00

26sep14:0016:00Schilderen14:00 - 16:00

X