Werken bij St. Elisabeth
Onze vacatures
Werken bij St. Elisabeth
Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom! Of je nou een baan in de zorg of in het restaurant zoekt, of als welzijnsconsulent aan de slag wil: we zijn altijd nieuwsgierig naar je motivatie. Bovendien houden we graag contact met mensen die interesse in onze organisatie tonen.
Heb je al eens in de zorg gewerkt en wil je weer beginnen? Of kom je uit een heel andere branche? Ook dan bieden we je volop mogelijkheden.
Onze vacatures
Bekijk alle vacatures
Ben jij de enthousiaste en flexibele medewerker die ons team van de keuken en het restaurant komt versterken?
St. Elisabeth is een compacte, karakteristieke zorgorganisatie die van oudsher bij Roosendaal hoort, gevestigd aan de Wouwseweg op een prachtige locatie met veel rust en ruimte. Een organisatie zonder poespas en met een unieke historie. We kiezen er bewust voor om een compacte organisatie te zijn en we kennen elkaar persoonlijk. Bewoners, medewerkers en vrijwilligers creëren samen een thuis met karakter. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbegeleiding of zorg. Daarnaast is iedereen van harte welkom in ons restaurant en bij onze verenigingen en activiteiten, ook mensen van buitenaf. Het recept Ter versterking van ons huidige team zoeken we een enthousiaste medewerker voor 10-12 uur per week, die flexibel ingezet kan worden. Met een team van ongeveer 10 collega's ben jij verantwoordelijk voor het portioneren en verstrekken van maaltijden aan bewoners en bezoekers. Nadat de bewoners heerlijk gegeten hebben verzorg jij een kopje koffie of serveer je drankjes en hapjes in het restaurant of op het terras. Aan het eind van de dag zorg je er samen met het team voor dat het restaurant en de keuken er weer tip top uitziet voor morgen. Jouw ingrediënten:- Je hebt ruime ervaring in de bediening van een restaurant en bent bij voorkeur in het bezit van het HACCP certificaat (of bent bereid dit te halen).
- Jij bent positief ingesteld en werkt graag samen met collega’s.
- Je hebt aantoonbare affiniteit met onze doelgroep.
- Je weet van aanpakken.
- Je bent flexibel inzetbaar. Ook het werken op doordeweekse dagen, weekenden en feestdagen is voor jou geen probleem.
- Je bent woonachtig in (omgeving) Roosendaal.
- Een tijdelijk contract voor gemiddeld 10-12 uur per week.
- Een salaris in FWG 20 van cao VVT (€2036,57 tot €2568,59 op basis van 36 uur).
- Naast 8% vakantiegeld ontvang je ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Elisabeth biedt aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement of fiets te bekostigen. Verder geven we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van de organisatie strategie;
- de kwaliteit en de veiligheid van de zorg- en dienstverlening;
- financiële verslaglegging;
- continuïteit van het bestuur van de organisatie;
- het werk- en opleidingsklimaat;
- verhouding met belanghebbenden (zoals de verhouding met de cliëntenraad en ondernemingsraad);
- naleving van wet- en regelgeving;
- belangrijke externe ontwikkelingen.
- een warm hart voor de zorg hebt;
- de waarden St. Elisabeth (h)erkent en bereid bent om jezelf actief in te zetten vanuit je rol als lid Raad van Toezicht;
- beschikt over een academisch werk- en denkniveau en kritisch analytisch oordeelsvermogen;
- een ontvankelijke (zelf)reflectieve, onafhankelijke en moedige houding hebt;
- beschikt over een relevant netwerk (in de regio is een pre).
- je bent een financieel expert op strategisch niveau en je denkt graag beleidsmatig mee over de financiën van St. Elisabeth, ook met het oog op andere stakeholders waaronder banken;
- je bent deskundig ten aanzien van begrotingssystematiek, periodieke verantwoording met risicobeheersing- en monitoring en forecasting;
- en je bent inhoudelijk bekend met de financiering van de gezondheidszorg, zowel kosten als opbrengstgericht (Wlz, WMO, Zvw) en in staat ontwikkelingen te vertalen in mogelijke doorwerking op de organisatie.
- je bent een zorginhoudelijke expert die beschikt over een eigentijdse visie met oog voor verandering gerelateerd aan de actuele maatschappelijke ontwikkelingen binnen de (ouderen)zorg;
- je bent bekend met relevante wet en regelgeving;
- en je hebt ruime integrale zorgervaring bij voorkeur in de VVT waarbij je tevens beschikt over actuele kennis en ervaring met zorgtechnologie en innovatie.
- je bent een expert ten aanzien van de vastgoedmarkt en de bekostiging van vastgoed, zowel intramuraal als in het kader van scheiden van wonen en zorg;
- je bent deskundig ten aanzien van ondersteunende bedrijfsprocessen en organisatie-inrichting;
- en heb je inzicht in de vastgoedmarkt, actuele ontwikkelingen en bij voorkeur kennis op het gebied van innovatie woon-zorgconcepten in de ouderenzorg.
- Op basis van een briefselectie start de procedure met een eerste gespreksronde. Hebben we een klik dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek waarbij je verzocht wordt om een korte pitch te geven.
- De kandidaten die na deze tweede ronde door de Raad van Toezicht benoembaar worden geacht nodigen we vervolgens uit om kennis te komen maken met onze Cliëntenraad en Ondernemingsraad. Zij brengen hun advies uit aan de Raad van Toezicht.
- Bij een positief besluit door de Raad van Toezicht over je benoeming winnen we tenslotte voorafgaand aan het maken van de benoemingsafspraken, graag nog een referentie van je in.
- Bij benoeming wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
- Onze ideale kandidaat heeft hbo denk- en werkniveau met een relevante financiële opleiding en goede boekhoudkundige kennis (hbo accountancy/SPD is een pré). Daarnaast:
- Voer en controleer je de grootboekadministratie en sub-administraties;
- Maak je aansluitingen en monitor je tussenrekeningen, balansspecificaties en resultatenrekeningen;
- Ben je proactief om administratieve processen bij te schaven;
- Denk je mee in het verbeteren van de administratie processen o.a. automatiseren;
- Ondersteun je de manager en verzorg je de periodieke afsluitingen en stel je jaarrekeningdossiers op;
- Werk je resultaatgericht, zorgvuldig, gestructureerd en weet je van aanpakken.
- Kun je analyses en trends maken, want Excel kent voor jou weinig geheimen.
- Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar. We zoeken een langdurige samenwerking. Word jij ook zo blij als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
- De functie is ingeschaald in FWG 50 CAO VVT (€ 2949,67 - € 4061,27 op basis van 36 uur).
- Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
- We kijken graag samen met jou naar de ideale werk-privé balans.
- Opbouw van jouw pensioen bij pensioenfonds PFZW.
- Een baan met een fantastisch kans om de afdeling mede te vormen.
- Mogelijkheid om gebruik te maken van Mijn Keuzeregeling, voor de aanschaf van een fiets, sportabonnement of computer/tablet.
- Een collectieve zorgverzekering bij IZZ of CZ.
- Personeelskorting in ons restaurant.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Wat ga je doen?
In een complexe zorgsituatie ben jij degene die de verzorgende, verpleegkundige en geprotocolleerde zorg voor je rekening neemt. Je hebt daarvoor contact met de specialist ouderengeneeskunde, verpleegkundig specialist en andere collega’s. Kortom: je voert de regie. Ook bevorder je het zelfmanagement en gezond gedrag van bewoners. Tevens voer je triages uit op het moment dat dat nodig is voor een bewoner. We vinden het belangrijk dat je het leuk vindt de kwaliteit van de verpleegkundige en/of medische zorg actief te bevorderen. In de rol van regieverpleegkundige ontwikkel je samen met collega's het beleid om de zorg in de organisatie te verbeteren. Je begeleidt collega's op een positieve manier, zodat ze vertrouwen krijgen in haar / zijn eigen kunnen. Je gaat klinische lessen verzorgen. Ook werk je aan gerichte opdrachten: je bent aan het toetsen op kwaliteit van zorg, je implementeert nieuwe werkwijzes, je geeft training-on-the-job, je ziet toe op de juiste toepassing van protocollen enzovoorts. Doordat je zelf ook een gedeelte directe zorg blijft verlenen, krijg je als Regieverpleegkundige een goed beeld van de kwaliteit van zorg. En je houdt natuurlijk het contact met de bewoners. Je pakt gedelegeerde taken op van de verpleegkundig specialisten en samen met je collega's verdeel je de aandachtsgebieden op basis van je expertise en interesses. Denk daarbij aan dementiezorg, decubituspreventie en wondzorg, medicatieveiligheid enzovoorts.Wat heb je nog meer in huis?
- Je hebt hart voor de zorg.
- Je beseft dat goede zorg meer is dan fysieke zorg.
- Je vindt uitdaging in het ondersteunen van bewoners bij zijn/haar kwaliteit van leven.
- Je wil je expertise inzetten voor het verbeteren van de zorg op alle facetten en je vindt het leuk om klinische lessen te geven.
- ‘Boerenverstand’ is jou niet vreemd en je durft te kiezen voor wat op dat moment goed is voor een bewoner of de collega.
- Je hebt een afgeronde verpleegkundige opleiding op Hbo-niveau.
Ons aanbod
- Een leuk team!
- We bieden een salaris in FWG 50.
- We werken in een informele werksfeer waarin je zelf veel initiatief kunt nemen, dat geldt voor alle teams.
- Een dynamische werkomgeving, waarin we op 5 september gaan starten met leerteams.
- We volgen de cao VVT en hebben leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: tegemoetkoming in de kosten voor de aanschaf van een laptop, een sportabonnement en een fiets.
- Een afgeronde HBO Master Advanced Nursing Practice hebt, over een BIG-registratie en een registratie in het Verpleegkundig Specialisten Register beschikt;
- Ervaring meebrengt als VS in de ouderenzorg;
- De verantwoordelijkheden durft te nemen die horen bij deze veranderde en spannende rol en werken met een specialist oudergeneeskunde op de achtergrond;
- Een heldere visie hebt op geriatrische zorgverlening en zorginnovatie;
- Onze collega’s in de zorg verder kunt stimuleren en motiveren bij hun taken en in hun ontwikkeling.
- Een functie met ruime verantwoordelijkheden, grote zelfstandigheid, de kans om te pionieren en verder te groeien als zorgprofessional;
- Een tijdelijk contract voor 28 tot 32 uur per week. Word jij ook zo blij van ons als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
- Salaris tussen de €4061,27 en €6117,33 (FWG 65 cao VVT) op basis van 36 uur.
- De cao VVT kent naast het vakantiegeld, ook een eindejaarsuitkering van 8,33% welke in november uitbetaald wordt. St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
- Werken in een omgeving die ertoe doet.
- FWG 40 cao VVT.
- Leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: belastingvoordeel in de kosten aanschaf laptop, sportabonnement en fietsplan.
Onze vacatures
Bekijk alle vacatures
Ben jij de enthousiaste en flexibele medewerker die ons team van de keuken en het restaurant komt versterken?
St. Elisabeth is een compacte, karakteristieke zorgorganisatie die van oudsher bij Roosendaal hoort, gevestigd aan de Wouwseweg op een prachtige locatie met veel rust en ruimte. Een organisatie zonder poespas en met een unieke historie. We kiezen er bewust voor om een compacte organisatie te zijn en we kennen elkaar persoonlijk. Bewoners, medewerkers en vrijwilligers creëren samen een thuis met karakter. Naast verzorging en verpleging bieden we ouderen mogelijkheden voor tijdelijk verblijf, dagbegeleiding of zorg. Daarnaast is iedereen van harte welkom in ons restaurant en bij onze verenigingen en activiteiten, ook mensen van buitenaf. Het recept Ter versterking van ons huidige team zoeken we een enthousiaste medewerker voor 10-12 uur per week, die flexibel ingezet kan worden. Met een team van ongeveer 10 collega's ben jij verantwoordelijk voor het portioneren en verstrekken van maaltijden aan bewoners en bezoekers. Nadat de bewoners heerlijk gegeten hebben verzorg jij een kopje koffie of serveer je drankjes en hapjes in het restaurant of op het terras. Aan het eind van de dag zorg je er samen met het team voor dat het restaurant en de keuken er weer tip top uitziet voor morgen. Jouw ingrediënten:- Je hebt ruime ervaring in de bediening van een restaurant en bent bij voorkeur in het bezit van het HACCP certificaat (of bent bereid dit te halen).
- Jij bent positief ingesteld en werkt graag samen met collega’s.
- Je hebt aantoonbare affiniteit met onze doelgroep.
- Je weet van aanpakken.
- Je bent flexibel inzetbaar. Ook het werken op doordeweekse dagen, weekenden en feestdagen is voor jou geen probleem.
- Je bent woonachtig in (omgeving) Roosendaal.
- Een tijdelijk contract voor gemiddeld 10-12 uur per week.
- Een salaris in FWG 20 van cao VVT (€2036,57 tot €2568,59 op basis van 36 uur).
- Naast 8% vakantiegeld ontvang je ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Elisabeth biedt aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement of fiets te bekostigen. Verder geven we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van de organisatie strategie;
- de kwaliteit en de veiligheid van de zorg- en dienstverlening;
- financiële verslaglegging;
- continuïteit van het bestuur van de organisatie;
- het werk- en opleidingsklimaat;
- verhouding met belanghebbenden (zoals de verhouding met de cliëntenraad en ondernemingsraad);
- naleving van wet- en regelgeving;
- belangrijke externe ontwikkelingen.
- een warm hart voor de zorg hebt;
- de waarden St. Elisabeth (h)erkent en bereid bent om jezelf actief in te zetten vanuit je rol als lid Raad van Toezicht;
- beschikt over een academisch werk- en denkniveau en kritisch analytisch oordeelsvermogen;
- een ontvankelijke (zelf)reflectieve, onafhankelijke en moedige houding hebt;
- beschikt over een relevant netwerk (in de regio is een pre).
- je bent een financieel expert op strategisch niveau en je denkt graag beleidsmatig mee over de financiën van St. Elisabeth, ook met het oog op andere stakeholders waaronder banken;
- je bent deskundig ten aanzien van begrotingssystematiek, periodieke verantwoording met risicobeheersing- en monitoring en forecasting;
- en je bent inhoudelijk bekend met de financiering van de gezondheidszorg, zowel kosten als opbrengstgericht (Wlz, WMO, Zvw) en in staat ontwikkelingen te vertalen in mogelijke doorwerking op de organisatie.
- je bent een zorginhoudelijke expert die beschikt over een eigentijdse visie met oog voor verandering gerelateerd aan de actuele maatschappelijke ontwikkelingen binnen de (ouderen)zorg;
- je bent bekend met relevante wet en regelgeving;
- en je hebt ruime integrale zorgervaring bij voorkeur in de VVT waarbij je tevens beschikt over actuele kennis en ervaring met zorgtechnologie en innovatie.
- je bent een expert ten aanzien van de vastgoedmarkt en de bekostiging van vastgoed, zowel intramuraal als in het kader van scheiden van wonen en zorg;
- je bent deskundig ten aanzien van ondersteunende bedrijfsprocessen en organisatie-inrichting;
- en heb je inzicht in de vastgoedmarkt, actuele ontwikkelingen en bij voorkeur kennis op het gebied van innovatie woon-zorgconcepten in de ouderenzorg.
- Op basis van een briefselectie start de procedure met een eerste gespreksronde. Hebben we een klik dan nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek waarbij je verzocht wordt om een korte pitch te geven.
- De kandidaten die na deze tweede ronde door de Raad van Toezicht benoembaar worden geacht nodigen we vervolgens uit om kennis te komen maken met onze Cliëntenraad en Ondernemingsraad. Zij brengen hun advies uit aan de Raad van Toezicht.
- Bij een positief besluit door de Raad van Toezicht over je benoeming winnen we tenslotte voorafgaand aan het maken van de benoemingsafspraken, graag nog een referentie van je in.
- Bij benoeming wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
- Onze ideale kandidaat heeft hbo denk- en werkniveau met een relevante financiële opleiding en goede boekhoudkundige kennis (hbo accountancy/SPD is een pré). Daarnaast:
- Voer en controleer je de grootboekadministratie en sub-administraties;
- Maak je aansluitingen en monitor je tussenrekeningen, balansspecificaties en resultatenrekeningen;
- Ben je proactief om administratieve processen bij te schaven;
- Denk je mee in het verbeteren van de administratie processen o.a. automatiseren;
- Ondersteun je de manager en verzorg je de periodieke afsluitingen en stel je jaarrekeningdossiers op;
- Werk je resultaatgericht, zorgvuldig, gestructureerd en weet je van aanpakken.
- Kun je analyses en trends maken, want Excel kent voor jou weinig geheimen.
- Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week, voor de duur van een jaar. We zoeken een langdurige samenwerking. Word jij ook zo blij als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
- De functie is ingeschaald in FWG 50 CAO VVT (€ 2949,67 - € 4061,27 op basis van 36 uur).
- Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
- We kijken graag samen met jou naar de ideale werk-privé balans.
- Opbouw van jouw pensioen bij pensioenfonds PFZW.
- Een baan met een fantastisch kans om de afdeling mede te vormen.
- Mogelijkheid om gebruik te maken van Mijn Keuzeregeling, voor de aanschaf van een fiets, sportabonnement of computer/tablet.
- Een collectieve zorgverzekering bij IZZ of CZ.
- Personeelskorting in ons restaurant.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Wat ga je doen?
In een complexe zorgsituatie ben jij degene die de verzorgende, verpleegkundige en geprotocolleerde zorg voor je rekening neemt. Je hebt daarvoor contact met de specialist ouderengeneeskunde, verpleegkundig specialist en andere collega’s. Kortom: je voert de regie. Ook bevorder je het zelfmanagement en gezond gedrag van bewoners. Tevens voer je triages uit op het moment dat dat nodig is voor een bewoner. We vinden het belangrijk dat je het leuk vindt de kwaliteit van de verpleegkundige en/of medische zorg actief te bevorderen. In de rol van regieverpleegkundige ontwikkel je samen met collega's het beleid om de zorg in de organisatie te verbeteren. Je begeleidt collega's op een positieve manier, zodat ze vertrouwen krijgen in haar / zijn eigen kunnen. Je gaat klinische lessen verzorgen. Ook werk je aan gerichte opdrachten: je bent aan het toetsen op kwaliteit van zorg, je implementeert nieuwe werkwijzes, je geeft training-on-the-job, je ziet toe op de juiste toepassing van protocollen enzovoorts. Doordat je zelf ook een gedeelte directe zorg blijft verlenen, krijg je als Regieverpleegkundige een goed beeld van de kwaliteit van zorg. En je houdt natuurlijk het contact met de bewoners. Je pakt gedelegeerde taken op van de verpleegkundig specialisten en samen met je collega's verdeel je de aandachtsgebieden op basis van je expertise en interesses. Denk daarbij aan dementiezorg, decubituspreventie en wondzorg, medicatieveiligheid enzovoorts.Wat heb je nog meer in huis?
- Je hebt hart voor de zorg.
- Je beseft dat goede zorg meer is dan fysieke zorg.
- Je vindt uitdaging in het ondersteunen van bewoners bij zijn/haar kwaliteit van leven.
- Je wil je expertise inzetten voor het verbeteren van de zorg op alle facetten en je vindt het leuk om klinische lessen te geven.
- ‘Boerenverstand’ is jou niet vreemd en je durft te kiezen voor wat op dat moment goed is voor een bewoner of de collega.
- Je hebt een afgeronde verpleegkundige opleiding op Hbo-niveau.
Ons aanbod
- Een leuk team!
- We bieden een salaris in FWG 50.
- We werken in een informele werksfeer waarin je zelf veel initiatief kunt nemen, dat geldt voor alle teams.
- Een dynamische werkomgeving, waarin we op 5 september gaan starten met leerteams.
- We volgen de cao VVT en hebben leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: tegemoetkoming in de kosten voor de aanschaf van een laptop, een sportabonnement en een fiets.
- Een afgeronde HBO Master Advanced Nursing Practice hebt, over een BIG-registratie en een registratie in het Verpleegkundig Specialisten Register beschikt;
- Ervaring meebrengt als VS in de ouderenzorg;
- De verantwoordelijkheden durft te nemen die horen bij deze veranderde en spannende rol en werken met een specialist oudergeneeskunde op de achtergrond;
- Een heldere visie hebt op geriatrische zorgverlening en zorginnovatie;
- Onze collega’s in de zorg verder kunt stimuleren en motiveren bij hun taken en in hun ontwikkeling.
- Een functie met ruime verantwoordelijkheden, grote zelfstandigheid, de kans om te pionieren en verder te groeien als zorgprofessional;
- Een tijdelijk contract voor 28 tot 32 uur per week. Word jij ook zo blij van ons als wij van jou, dan maken we er een contract voor onbepaalde tijd van.
- Salaris tussen de €4061,27 en €6117,33 (FWG 65 cao VVT) op basis van 36 uur.
- De cao VVT kent naast het vakantiegeld, ook een eindejaarsuitkering van 8,33% welke in november uitbetaald wordt. St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
- Werken in een omgeving die ertoe doet.
- FWG 40 cao VVT.
- Leuke aanvullende arbeidsvoorwaarden: belastingvoordeel in de kosten aanschaf laptop, sportabonnement en fietsplan.
Werken bij St. Elisabeth
Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom! Of je nou een baan in de zorg of in het restaurant zoekt, of als welzijnsconsulent aan de slag wil: we zijn altijd nieuwsgierig naar je motivatie. Bovendien houden we graag contact met mensen die interesse in onze organisatie tonen.
Heb je al eens in de zorg gewerkt en wil je weer beginnen? Of kom je uit een heel andere branche? Ook dan bieden we je volop mogelijkheden.
Arbeidsvoorwaarden
We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt in je werk. Daarom kijken we samen naar wat je nodig hebt om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen, zodat je kunt groeien als zorgprofessional. Als je dat wil, kun je hierin gecoacht worden. Autonomie en persoonlijke groei zijn belangrijke waarden in onze organisatie.
Het gaat er vooral om dat jij je thuis voelt binnen onze organisatie. Daarom besteden we ook veel aandacht aan vitaliteit, en een goede balans tussen werk en privé. Je contracturen bespreken we natuurlijk in overleg met jou.
We volgen de cao VV&T en hebben een breed secundair arbeidsvoorwaardenpakket, zoals de mogelijkheid tot aanschaf van een laptop, een sportabonnement of een fiets.
Je sollicitatie
Na je eerste gesprek loop je een keer mee met een dienst, maak je kennis met toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Zodra je bij ons in dienst bent, besteden we natuurlijk ruim aandacht aan je inwerkprogramma. Ook nodigen we je uit voor een introductiebijeenkomst voor nieuwe medewerkers. Heel interessant, want we nemen je mee in het reilen en zeilen binnen St. Elisabeth en laten je ook kennis maken met onze bijzondere historie.
Wie zijn wij eigenlijk?
We zijn een compacte zorgorganisatie aan de Wouwseweg in Roosendaal. Bij ons werken is werken in een thuis met karakter, voor senioren met en zonder zorgvraag. Maar bij ons werken is óók werken bij een werkgever die het Beste Werkgever keurmerk heeft. Als je voor ons kiest, kom je in een prachtig gebouw met een rijke historie terecht waar je samen met 280 collega’s dagelijks uitstekende zorg- en dienstverlening biedt.
In St. Elisabeth wonen senioren in individuele zorgappartementen en groepswoningen. Zij ontvangen zorg op maat. Bewoners van de individuele zorgappartementen wonen zelfstandig, maar ontvangen wel zorg. Bewoners van de groepswoningen ontvangen intensievere zorg; vaak gaat het hier om mensen met psychogeriatrische klachten zoals dementie. We bieden ook thuiszorg in de zelfstandige appartementen aangrenzend aan St. Elisabeth.
Op het gebied van welzijn bieden we in- en externe dagbegeleiding, en allerlei activiteiten. Mensen van binnen en buiten kunnen lid worden van een van onze verenigingen. Je kunt dus op allerlei manieren bij ons aan de slag.
Meer weten over St. Elisabeth? Bij Organisatie beschrijven we wie we zijn en waar we voor staan.
Wonen met zorg
Afhankelijk van uw indicatie en zorgvraag woont u in St. Elisabeth in uw eigen appartement of in een groepswoning, óf ontvangt u zorg bij u thuis.
Herstelzorg
Herstellende na een operatie of een ziekenhuisopname? U kunt tijdelijk bij ons komen wonen en in uw eigen tempo herstellen.
Dagbegeleiding
Onze dagbegeleiding is er voor senioren die kampen met een lichamelijke en/of psychische beperking, bijvoorbeeld als gevolg van dementie.
Ontmoeten en ontspannen
Elke week is er bij ons van alles te doen voor bewoners en andere geïnteresseerden, en u bent van harte uitgenodigd om ook eens langs te komen.
Kwaliteit
Dagelijks hebben we aandacht voor kwaliteit van zorg, wonen en welzijn, en we verantwoorden ons hierop op verschillende momenten in het jaar.
Werken en leren
Onze unieke zorgorganisatie biedt jou volop kansen voor je carrière. Je kunt bijvoorbeeld je opleiding bij ons volgen!
Nieuws
Brabantse zorgorganisaties ondertekenen manifest ouderenzorg
St. Elisabeth heeft samen met andere Brabantse zorgorganisaties een manifest ondertekend. Dit manifest is naar de Tweede Kamer, de minister van...
Zaterdag 24 juni: brocante jaarmarkt
𝗪𝗲 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗿𝗼𝗰𝗮𝗻𝘁𝗲 𝗷𝗮𝗮𝗿𝗺𝗮𝗿𝗸𝘁 Kom je ook naar onze brocante jaarmarkt? Iedereen is welkom om een kijkje te nemen. De markt loop je op via de...
Lanceringsfeest Zorgzame Buurt Oud West in Roosendaal
Op zondagmiddag 11 juni om 14.00 uur gaat Zorgzame Buurt Oud West in Roosendaal officieel van start tijdens een lanceringsfeest, gehouden bij St....