Werken en leren

Is St. Elisabeth iets voor jou?

Bekijk alle vacatures
Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 - 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertrek van de huidige manager HR. St. Elisabeth kiest ervoor de vacature tijdelijk middels een interim opdracht in te vullen. Als interim transitiemanager HR rapporteer je direct aan de bestuurder en ben je lid van het MT. Je geeft vorm en inhoud aan de organisatie transitie en geeft gelijktijdig leiding aan het HR team.  Transitiemanagement Het initiëren, sturen en begeleiden van het managementteam en medewerkers bij het organisatie brede transitietraject ‘St. Elisabeth in beweging 2024’. Het traject richt zich op het transformeren van St. Elisabeth naar een toekomstbestendige organisatie met nieuwe woon-zorg concepten voor ouderen met een zorgvraag. Doelstellingen van de transitie: 
  • Op basis van een nieuwe visie en zorgkeuzes zorgprocessen herinrichten, waarbij kwaliteit van leven/welzijn centraal staat en in samenwerking met bewoners, naasten, vrijwilligers en medewerkers invulling wordt gegeven aan passende en doelmatige zorg/ondersteuning. 
  • Het verbeteren van een plezierig, gezond en (sociaal)veilig werk- en leerklimaat voor medewerkers en vrijwilligers. 
  • Het versterken van medewerkers, teams en de samenwerking. De besturingsfilosofie rondom zelfsturende teams wordt losgelaten en er worden vier Teamleiders geworven die oprechte aandacht, duidelijkheid en sturing gaan bieden.  
 Wat verwachten we van jou?  
  • Om in afstemming met het MT een heldere koers uit te werken tot eind 2025. Met de juiste prioritering breng jij focus aan in de te nemen stappen en projecten. Jij maakt het concreet door structuur aan te brengen en verantwoordelijkheden en acties helder te beleggen en te sturen op resultaat. Op een prettige manier neem jij je collega’s mee, breng je rust, duidelijkheid en houd je oog voor tijdige afstemming en zorgvuldige communicatie.  
  Manager HR De stafafdeling HR bestaat uit een adviseur HR, een medewerker HR, de coördinator opleiden, de coördinator vrijwilligers, drie centrale planners (‘het planbureau’) en een adviseur marketing en communicatie.   De afdeling is ruim een jaar geleden vorm gegeven waarbij ook de functie van manager HR voor het eerst is ingevuld. De toegevoegde waarde van HR in de organisatie is overtuigend vastgesteld; organisatie breed bestaat er een grote behoefte aan het verder professionaliseren van het HR beleid en de HR dienstverlening.   Wat verwachten we van jou?
  • Je bent een stevige gesprekspartner met brede HRM expertise. Deze positie vervul je ook binnen het MT. 
  • Met jouw prettige en toegankelijke stijl ben jij een ‘hands-on’ leidinggevende die het HR team ondersteunt en versterkt 
  • Het is je toevertrouwd om een duidelijke prioritering, planning en projectmatige aanpak van HR onderwerpen en vraagstukken aan te brengen die bijdragen aan de realisatie van de organisatie doelstellingen en organisatieverplichtingen.  
  • Verder verwachten we dat je een analyse en advies uitbrengt over het toekomstbestendig organiseren en optimaliseren van de HR dienstverlening  
 Wat breng je mee? 
  • Een afgeronde academische opleiding op het gebied van HR en minimaal 10 jaar HRM managementervaring, bij voorkeur in de zorg 
  • Als veranderkundige heb je succesvol ervaring in de implementatie van vergelijkbare transitietrajecten en het positioneren van HR(-teams).  
  • Het typeert jou dat je nauw samenwerkt met teamleden, MT en overige stakeholders.  
  • Je hebt een positief-kritische houding, bent een stevig gesprekspartner voor MT en bestuurder en bent als coachend leidinggevende laagdrempelig toegankelijk, transparant en inspirerend.
Heb je interesse? Reacties kunnen onder vermelding van beschikbaarheid, woonplaats, CV en tariefindicatie gemaild worden naar peno@stelisabeth.nl. Wil je meer informatie of heb je vragen? Stel ze aan Ron Leenders, bestuurder, telefoonnummer 0165-592 400. Je kunt reageren tot uiterlijk 9 april 2024.

Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 – 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertr...

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van veranderingen? Wij zijn op zoek naar vier enthousiaste en ervaren Teamleiders Zorg en Welzijn! Wat ga je doen? Als Teamleider Zorg en Welzijn ben je verantwoordelijk voor twee teams (in totaal ongeveer 35 medewerkers) en stuur je in het kader van ‘St. Elisabeth 2024, in beweging’ aan op het gedachtegoed van passende zorg. Hierbij stimuleer je vernieuwing en ben als teamleider in staat om deze ‘te versnellen’ waarbij je medewerkers op een prettige manier meeneemt. Je inspireert, enthousiasmeert en coacht medewerkers zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap én in samenwerking met elkaar kunnen nemen. Met oprechte aandacht ben je regelmatig in gesprek met medewerkers over o.a. hun ontwikkeling en werkplezier. Je signaleert tijdig verbeterpunten en durft hierin het initiatief te nemen om ook richting management het gesprek aan te gaan. Op die manier zoek je constant de samenwerking op om de kwaliteit van zorg en dienstverlening te verbeteren. Je bent zichtbaar op de werkvloer en continu in verbinding met medewerkers, cliënten en hun naasten, mantelzorgers en vrijwilligers. Als teamleider ben je duidelijk in je communicatie, ga je gevoelige gesprekken niet uit de weg en zorg jij ervoor dat de medewerkers in jouw teams zich goed ondersteund en gefaciliteerd voelen. Af en toe werk je ook zelf mee in de zorg zodat je goed ervaart waar medewerkers dagelijks tegenaan kunnen lopen. Samen met je collega teamleiders geef jij het goede voorbeeld en borg je de bereikbaarheid om complexe vragen te beantwoorden en om incidentele verpleegkundige handelingen uit te voeren. Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening, het wonen en welzijn en de veiligheid van onze bewoners. Je ziet wat nodig en goed is voor St. Elisabeth. Samen met de andere drie teamleiders zorg en welzijn, rapporteer je aan de Managers Zorg en Welzijn. Wat breng je mee? Je beschikt over tenminste 3 jaar leidinggevende werkervaring in de zorg, HBO werk- en denkniveau en bent in bezit van het diploma Verpleegkundige (inclusief BIG registratie). Je durft kritisch te zijn, bent daadkrachtig en goed in het meedenken over hoe het anders/beter kan. Wat bieden wij jou? Een gloednieuwe uitdagende functie in een omgeving die ertoe doet! Verder bieden wij jou:
  • Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week voor in eerste instantie een jaar met uitzicht op een vast contract, mits jij ook zo blij wordt van ons als wij van jou. Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en -tijden in overleg met je andere drie collega teamleiders welzijn en zorg onderling zijn te bepalen.
  • Een salaris tussen de € 3.256,53 en € 4.906,49 (FWG 55 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
  • Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
  • Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Heb je interesse? Herken jij jezelf in de rol die wij zoeken en wil jij samen met ons vorm geven aan het teamleiderschap binnen St. Elisabeth dan nodigen we je van harte uit om te reageren. Wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem dan contact op met Erik Vissers (Manager Zorg en Welzijn), telefoonnummer 0165-592 400. Jouw motivatiebrief en cv kun je uiterlijk 2 april 2024 sturen naar PenO@stelisabeth.nl Goed om te weten De eerste gespreksronde met interne kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 4 april 2024. De eerste gesprekronde met externe kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 11 april 2024 en/of vrijdagmiddag 12 april 2024. De tweede gespreksronde bestaat uit 2 gesprekken en vindt plaats op donderdagmiddag 18 april 2024.
  • We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaten hebben gevonden.
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.  

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van ve...

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen onze organisatie. In St. Elisabeth wordt bovenal gewoond en geleefd. En fijn wonen? Dat doe je in een schoon huis, waar alles werkt en waar zichtbaar zorg aan is besteed. Waar de tuin er mooi bij staat en waar iedereen veilig en prettig woont. Als facilitair coördinator speel jij hier een essentiële rol in en zorg je, samen met jouw collega’s, voor een plezierige en efficiënte werk- en woonomgeving voor onze medewerkers en de bewoners. Wat ga je doen? In deze functie zorg je voor de voortgang en de coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden voor de facilitaire diensten (Technische Dienst, Restauratieve dienst, Keukenprinsessen en Receptie) en schakel je direct met de Manager Vastgoed & Facilitair. Je werkzaamheden zijn gericht op het creëren van een goed onderhouden en fijne woon- en werkomgeving voor onze bewoners, huurders en medewerkers. Je zorgt samen met de Technische dienst dat de gebouwen technisch voldoende in conditie blijven en de gebouwveiligheid op orde is volgens wet- en regelgeving, waaronder Legionella en brandveiligheid. Daarnaast heb je een actieve betrokkenheid bij het optimaliseren van het verhuurproces en neem je deel aan interne projectgroepen zoals verbouwtrajecten. Ook ben je verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van onderhoud, het (door)ontwikkelen van horecaconcepten, en de inkoop van artikelen. Samen met je collega coördinator ga je een servicepunt opzetten binnen onze zorgorganisatie wat de dagelijkse bedrijfsvoering ondersteunt. Wat breng je mee? Een afgeronde opleiding op facilitair gebied op minimaal MBO-4 niveau, bijvoorbeeld Facilitair management of Facilitair dienstverlener en hebt ervaring met vastgoedbeheer en verhuur. Je kunt goed plannen en organiseren en kan makkelijk schakelen tussen tactisch denken en operationeel handelen. Je hebt een dienstverlenende instelling en focus op de (interne) klant maar verliest de bedrijfsvoering-aspecten en kosten niet uit het oog. We vinden het een pré als je een gedegen kennis hebt van voeding en hygiëne/ HACCP. Je vindt het leuk om collega’s te inspireren, enthousiasmeren en coachen zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap en in samenwerking kunnen nemen. Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden: · Een tijdelijk contract van 20 - 24 uur per week voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd. · Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en tijden in overleg met de andere collega Coördinator zijn te bepalen. De voorkeur gaat uit naar iemand die op woensdag en/of vrijdag beschikbaar is. Salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. · Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. · St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. · Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. Heb je interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruitziet, hoe de werksfeer is of wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem contact op met Bernadette Rooze (Manager Vastgoed & Facilitair). Zij is te bereiken via 0165 - 592400. Jouw motivatiebrief en CV kun je uiterlijk 9 april sturen naar PenO@stelisabeth.nl. Goed om te weten · Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten. · De eerste gesprekken vinden plaats op 11 april in de middag. De tweede gespreksronde staat gepland op 15 april in de middag. · Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. · Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen...

Onze vacatures

Bekijk alle vacatures
Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 - 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertrek van de huidige manager HR. St. Elisabeth kiest ervoor de vacature tijdelijk middels een interim opdracht in te vullen. Als interim transitiemanager HR rapporteer je direct aan de bestuurder en ben je lid van het MT. Je geeft vorm en inhoud aan de organisatie transitie en geeft gelijktijdig leiding aan het HR team.  Transitiemanagement Het initiëren, sturen en begeleiden van het managementteam en medewerkers bij het organisatie brede transitietraject ‘St. Elisabeth in beweging 2024’. Het traject richt zich op het transformeren van St. Elisabeth naar een toekomstbestendige organisatie met nieuwe woon-zorg concepten voor ouderen met een zorgvraag. Doelstellingen van de transitie: 
  • Op basis van een nieuwe visie en zorgkeuzes zorgprocessen herinrichten, waarbij kwaliteit van leven/welzijn centraal staat en in samenwerking met bewoners, naasten, vrijwilligers en medewerkers invulling wordt gegeven aan passende en doelmatige zorg/ondersteuning. 
  • Het verbeteren van een plezierig, gezond en (sociaal)veilig werk- en leerklimaat voor medewerkers en vrijwilligers. 
  • Het versterken van medewerkers, teams en de samenwerking. De besturingsfilosofie rondom zelfsturende teams wordt losgelaten en er worden vier Teamleiders geworven die oprechte aandacht, duidelijkheid en sturing gaan bieden.  
 Wat verwachten we van jou?  
  • Om in afstemming met het MT een heldere koers uit te werken tot eind 2025. Met de juiste prioritering breng jij focus aan in de te nemen stappen en projecten. Jij maakt het concreet door structuur aan te brengen en verantwoordelijkheden en acties helder te beleggen en te sturen op resultaat. Op een prettige manier neem jij je collega’s mee, breng je rust, duidelijkheid en houd je oog voor tijdige afstemming en zorgvuldige communicatie.  
  Manager HR De stafafdeling HR bestaat uit een adviseur HR, een medewerker HR, de coördinator opleiden, de coördinator vrijwilligers, drie centrale planners (‘het planbureau’) en een adviseur marketing en communicatie.   De afdeling is ruim een jaar geleden vorm gegeven waarbij ook de functie van manager HR voor het eerst is ingevuld. De toegevoegde waarde van HR in de organisatie is overtuigend vastgesteld; organisatie breed bestaat er een grote behoefte aan het verder professionaliseren van het HR beleid en de HR dienstverlening.   Wat verwachten we van jou?
  • Je bent een stevige gesprekspartner met brede HRM expertise. Deze positie vervul je ook binnen het MT. 
  • Met jouw prettige en toegankelijke stijl ben jij een ‘hands-on’ leidinggevende die het HR team ondersteunt en versterkt 
  • Het is je toevertrouwd om een duidelijke prioritering, planning en projectmatige aanpak van HR onderwerpen en vraagstukken aan te brengen die bijdragen aan de realisatie van de organisatie doelstellingen en organisatieverplichtingen.  
  • Verder verwachten we dat je een analyse en advies uitbrengt over het toekomstbestendig organiseren en optimaliseren van de HR dienstverlening  
 Wat breng je mee? 
  • Een afgeronde academische opleiding op het gebied van HR en minimaal 10 jaar HRM managementervaring, bij voorkeur in de zorg 
  • Als veranderkundige heb je succesvol ervaring in de implementatie van vergelijkbare transitietrajecten en het positioneren van HR(-teams).  
  • Het typeert jou dat je nauw samenwerkt met teamleden, MT en overige stakeholders.  
  • Je hebt een positief-kritische houding, bent een stevig gesprekspartner voor MT en bestuurder en bent als coachend leidinggevende laagdrempelig toegankelijk, transparant en inspirerend.
Heb je interesse? Reacties kunnen onder vermelding van beschikbaarheid, woonplaats, CV en tariefindicatie gemaild worden naar peno@stelisabeth.nl. Wil je meer informatie of heb je vragen? Stel ze aan Ron Leenders, bestuurder, telefoonnummer 0165-592 400. Je kunt reageren tot uiterlijk 9 april 2024.

Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 – 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertr...

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van veranderingen? Wij zijn op zoek naar vier enthousiaste en ervaren Teamleiders Zorg en Welzijn! Wat ga je doen? Als Teamleider Zorg en Welzijn ben je verantwoordelijk voor twee teams (in totaal ongeveer 35 medewerkers) en stuur je in het kader van ‘St. Elisabeth 2024, in beweging’ aan op het gedachtegoed van passende zorg. Hierbij stimuleer je vernieuwing en ben als teamleider in staat om deze ‘te versnellen’ waarbij je medewerkers op een prettige manier meeneemt. Je inspireert, enthousiasmeert en coacht medewerkers zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap én in samenwerking met elkaar kunnen nemen. Met oprechte aandacht ben je regelmatig in gesprek met medewerkers over o.a. hun ontwikkeling en werkplezier. Je signaleert tijdig verbeterpunten en durft hierin het initiatief te nemen om ook richting management het gesprek aan te gaan. Op die manier zoek je constant de samenwerking op om de kwaliteit van zorg en dienstverlening te verbeteren. Je bent zichtbaar op de werkvloer en continu in verbinding met medewerkers, cliënten en hun naasten, mantelzorgers en vrijwilligers. Als teamleider ben je duidelijk in je communicatie, ga je gevoelige gesprekken niet uit de weg en zorg jij ervoor dat de medewerkers in jouw teams zich goed ondersteund en gefaciliteerd voelen. Af en toe werk je ook zelf mee in de zorg zodat je goed ervaart waar medewerkers dagelijks tegenaan kunnen lopen. Samen met je collega teamleiders geef jij het goede voorbeeld en borg je de bereikbaarheid om complexe vragen te beantwoorden en om incidentele verpleegkundige handelingen uit te voeren. Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening, het wonen en welzijn en de veiligheid van onze bewoners. Je ziet wat nodig en goed is voor St. Elisabeth. Samen met de andere drie teamleiders zorg en welzijn, rapporteer je aan de Managers Zorg en Welzijn. Wat breng je mee? Je beschikt over tenminste 3 jaar leidinggevende werkervaring in de zorg, HBO werk- en denkniveau en bent in bezit van het diploma Verpleegkundige (inclusief BIG registratie). Je durft kritisch te zijn, bent daadkrachtig en goed in het meedenken over hoe het anders/beter kan. Wat bieden wij jou? Een gloednieuwe uitdagende functie in een omgeving die ertoe doet! Verder bieden wij jou:
  • Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week voor in eerste instantie een jaar met uitzicht op een vast contract, mits jij ook zo blij wordt van ons als wij van jou. Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en -tijden in overleg met je andere drie collega teamleiders welzijn en zorg onderling zijn te bepalen.
  • Een salaris tussen de € 3.256,53 en € 4.906,49 (FWG 55 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
  • Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
  • Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Heb je interesse? Herken jij jezelf in de rol die wij zoeken en wil jij samen met ons vorm geven aan het teamleiderschap binnen St. Elisabeth dan nodigen we je van harte uit om te reageren. Wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem dan contact op met Erik Vissers (Manager Zorg en Welzijn), telefoonnummer 0165-592 400. Jouw motivatiebrief en cv kun je uiterlijk 2 april 2024 sturen naar PenO@stelisabeth.nl Goed om te weten De eerste gespreksronde met interne kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 4 april 2024. De eerste gesprekronde met externe kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 11 april 2024 en/of vrijdagmiddag 12 april 2024. De tweede gespreksronde bestaat uit 2 gesprekken en vindt plaats op donderdagmiddag 18 april 2024.
  • We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaten hebben gevonden.
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.  

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van ve...

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen onze organisatie. In St. Elisabeth wordt bovenal gewoond en geleefd. En fijn wonen? Dat doe je in een schoon huis, waar alles werkt en waar zichtbaar zorg aan is besteed. Waar de tuin er mooi bij staat en waar iedereen veilig en prettig woont. Als facilitair coördinator speel jij hier een essentiële rol in en zorg je, samen met jouw collega’s, voor een plezierige en efficiënte werk- en woonomgeving voor onze medewerkers en de bewoners. Wat ga je doen? In deze functie zorg je voor de voortgang en de coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden voor de facilitaire diensten (Technische Dienst, Restauratieve dienst, Keukenprinsessen en Receptie) en schakel je direct met de Manager Vastgoed & Facilitair. Je werkzaamheden zijn gericht op het creëren van een goed onderhouden en fijne woon- en werkomgeving voor onze bewoners, huurders en medewerkers. Je zorgt samen met de Technische dienst dat de gebouwen technisch voldoende in conditie blijven en de gebouwveiligheid op orde is volgens wet- en regelgeving, waaronder Legionella en brandveiligheid. Daarnaast heb je een actieve betrokkenheid bij het optimaliseren van het verhuurproces en neem je deel aan interne projectgroepen zoals verbouwtrajecten. Ook ben je verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van onderhoud, het (door)ontwikkelen van horecaconcepten, en de inkoop van artikelen. Samen met je collega coördinator ga je een servicepunt opzetten binnen onze zorgorganisatie wat de dagelijkse bedrijfsvoering ondersteunt. Wat breng je mee? Een afgeronde opleiding op facilitair gebied op minimaal MBO-4 niveau, bijvoorbeeld Facilitair management of Facilitair dienstverlener en hebt ervaring met vastgoedbeheer en verhuur. Je kunt goed plannen en organiseren en kan makkelijk schakelen tussen tactisch denken en operationeel handelen. Je hebt een dienstverlenende instelling en focus op de (interne) klant maar verliest de bedrijfsvoering-aspecten en kosten niet uit het oog. We vinden het een pré als je een gedegen kennis hebt van voeding en hygiëne/ HACCP. Je vindt het leuk om collega’s te inspireren, enthousiasmeren en coachen zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap en in samenwerking kunnen nemen. Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden: · Een tijdelijk contract van 20 - 24 uur per week voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd. · Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en tijden in overleg met de andere collega Coördinator zijn te bepalen. De voorkeur gaat uit naar iemand die op woensdag en/of vrijdag beschikbaar is. Salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. · Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. · St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. · Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. Heb je interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruitziet, hoe de werksfeer is of wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem contact op met Bernadette Rooze (Manager Vastgoed & Facilitair). Zij is te bereiken via 0165 - 592400. Jouw motivatiebrief en CV kun je uiterlijk 9 april sturen naar PenO@stelisabeth.nl. Goed om te weten · Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten. · De eerste gesprekken vinden plaats op 11 april in de middag. De tweede gespreksronde staat gepland op 15 april in de middag. · Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. · Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen...

Werken bij St. Elisabeth

Zit er een passende vacature voor je bij?

Lees meer

Opleiden en stages

Loop jij binnenkort bij ons stage?

Lees meer

Collega’s vertellen

Collega’s vertellen waarom zij bij St. Elisabeth werken

Lees meer

Werken bij St. Elisabeth

Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom!

Bij St. Elisabeth werken is werken in een thuis met karakter, voor senioren met en zonder zorgvraag. Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige, historische locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, uitstekende zorg- en dienstverlening.

Na je gesprek nodigen we je uit om een keer mee te lopen met een dienst. Ook maak je kennis met je toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Daarna kun je aan de slag!

Zodra je binnen bent, bieden we je volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Er staat onder andere een online leeromgeving voor je klaar: het Elisabeth Leerplein.

Bekijk alle vacatures
Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 - 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertrek van de huidige manager HR. St. Elisabeth kiest ervoor de vacature tijdelijk middels een interim opdracht in te vullen. Als interim transitiemanager HR rapporteer je direct aan de bestuurder en ben je lid van het MT. Je geeft vorm en inhoud aan de organisatie transitie en geeft gelijktijdig leiding aan het HR team.  Transitiemanagement Het initiëren, sturen en begeleiden van het managementteam en medewerkers bij het organisatie brede transitietraject ‘St. Elisabeth in beweging 2024’. Het traject richt zich op het transformeren van St. Elisabeth naar een toekomstbestendige organisatie met nieuwe woon-zorg concepten voor ouderen met een zorgvraag. Doelstellingen van de transitie: 
  • Op basis van een nieuwe visie en zorgkeuzes zorgprocessen herinrichten, waarbij kwaliteit van leven/welzijn centraal staat en in samenwerking met bewoners, naasten, vrijwilligers en medewerkers invulling wordt gegeven aan passende en doelmatige zorg/ondersteuning. 
  • Het verbeteren van een plezierig, gezond en (sociaal)veilig werk- en leerklimaat voor medewerkers en vrijwilligers. 
  • Het versterken van medewerkers, teams en de samenwerking. De besturingsfilosofie rondom zelfsturende teams wordt losgelaten en er worden vier Teamleiders geworven die oprechte aandacht, duidelijkheid en sturing gaan bieden.  
 Wat verwachten we van jou?  
  • Om in afstemming met het MT een heldere koers uit te werken tot eind 2025. Met de juiste prioritering breng jij focus aan in de te nemen stappen en projecten. Jij maakt het concreet door structuur aan te brengen en verantwoordelijkheden en acties helder te beleggen en te sturen op resultaat. Op een prettige manier neem jij je collega’s mee, breng je rust, duidelijkheid en houd je oog voor tijdige afstemming en zorgvuldige communicatie.  
  Manager HR De stafafdeling HR bestaat uit een adviseur HR, een medewerker HR, de coördinator opleiden, de coördinator vrijwilligers, drie centrale planners (‘het planbureau’) en een adviseur marketing en communicatie.   De afdeling is ruim een jaar geleden vorm gegeven waarbij ook de functie van manager HR voor het eerst is ingevuld. De toegevoegde waarde van HR in de organisatie is overtuigend vastgesteld; organisatie breed bestaat er een grote behoefte aan het verder professionaliseren van het HR beleid en de HR dienstverlening.   Wat verwachten we van jou?
  • Je bent een stevige gesprekspartner met brede HRM expertise. Deze positie vervul je ook binnen het MT. 
  • Met jouw prettige en toegankelijke stijl ben jij een ‘hands-on’ leidinggevende die het HR team ondersteunt en versterkt 
  • Het is je toevertrouwd om een duidelijke prioritering, planning en projectmatige aanpak van HR onderwerpen en vraagstukken aan te brengen die bijdragen aan de realisatie van de organisatie doelstellingen en organisatieverplichtingen.  
  • Verder verwachten we dat je een analyse en advies uitbrengt over het toekomstbestendig organiseren en optimaliseren van de HR dienstverlening  
 Wat breng je mee? 
  • Een afgeronde academische opleiding op het gebied van HR en minimaal 10 jaar HRM managementervaring, bij voorkeur in de zorg 
  • Als veranderkundige heb je succesvol ervaring in de implementatie van vergelijkbare transitietrajecten en het positioneren van HR(-teams).  
  • Het typeert jou dat je nauw samenwerkt met teamleden, MT en overige stakeholders.  
  • Je hebt een positief-kritische houding, bent een stevig gesprekspartner voor MT en bestuurder en bent als coachend leidinggevende laagdrempelig toegankelijk, transparant en inspirerend.
Heb je interesse? Reacties kunnen onder vermelding van beschikbaarheid, woonplaats, CV en tariefindicatie gemaild worden naar peno@stelisabeth.nl. Wil je meer informatie of heb je vragen? Stel ze aan Ron Leenders, bestuurder, telefoonnummer 0165-592 400. Je kunt reageren tot uiterlijk 9 april 2024.

Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 – 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertr...

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van veranderingen? Wij zijn op zoek naar vier enthousiaste en ervaren Teamleiders Zorg en Welzijn! Wat ga je doen? Als Teamleider Zorg en Welzijn ben je verantwoordelijk voor twee teams (in totaal ongeveer 35 medewerkers) en stuur je in het kader van ‘St. Elisabeth 2024, in beweging’ aan op het gedachtegoed van passende zorg. Hierbij stimuleer je vernieuwing en ben als teamleider in staat om deze ‘te versnellen’ waarbij je medewerkers op een prettige manier meeneemt. Je inspireert, enthousiasmeert en coacht medewerkers zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap én in samenwerking met elkaar kunnen nemen. Met oprechte aandacht ben je regelmatig in gesprek met medewerkers over o.a. hun ontwikkeling en werkplezier. Je signaleert tijdig verbeterpunten en durft hierin het initiatief te nemen om ook richting management het gesprek aan te gaan. Op die manier zoek je constant de samenwerking op om de kwaliteit van zorg en dienstverlening te verbeteren. Je bent zichtbaar op de werkvloer en continu in verbinding met medewerkers, cliënten en hun naasten, mantelzorgers en vrijwilligers. Als teamleider ben je duidelijk in je communicatie, ga je gevoelige gesprekken niet uit de weg en zorg jij ervoor dat de medewerkers in jouw teams zich goed ondersteund en gefaciliteerd voelen. Af en toe werk je ook zelf mee in de zorg zodat je goed ervaart waar medewerkers dagelijks tegenaan kunnen lopen. Samen met je collega teamleiders geef jij het goede voorbeeld en borg je de bereikbaarheid om complexe vragen te beantwoorden en om incidentele verpleegkundige handelingen uit te voeren. Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening, het wonen en welzijn en de veiligheid van onze bewoners. Je ziet wat nodig en goed is voor St. Elisabeth. Samen met de andere drie teamleiders zorg en welzijn, rapporteer je aan de Managers Zorg en Welzijn. Wat breng je mee? Je beschikt over tenminste 3 jaar leidinggevende werkervaring in de zorg, HBO werk- en denkniveau en bent in bezit van het diploma Verpleegkundige (inclusief BIG registratie). Je durft kritisch te zijn, bent daadkrachtig en goed in het meedenken over hoe het anders/beter kan. Wat bieden wij jou? Een gloednieuwe uitdagende functie in een omgeving die ertoe doet! Verder bieden wij jou:
  • Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week voor in eerste instantie een jaar met uitzicht op een vast contract, mits jij ook zo blij wordt van ons als wij van jou. Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en -tijden in overleg met je andere drie collega teamleiders welzijn en zorg onderling zijn te bepalen.
  • Een salaris tussen de € 3.256,53 en € 4.906,49 (FWG 55 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
  • Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
  • Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Heb je interesse? Herken jij jezelf in de rol die wij zoeken en wil jij samen met ons vorm geven aan het teamleiderschap binnen St. Elisabeth dan nodigen we je van harte uit om te reageren. Wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem dan contact op met Erik Vissers (Manager Zorg en Welzijn), telefoonnummer 0165-592 400. Jouw motivatiebrief en cv kun je uiterlijk 2 april 2024 sturen naar PenO@stelisabeth.nl Goed om te weten De eerste gespreksronde met interne kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 4 april 2024. De eerste gesprekronde met externe kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 11 april 2024 en/of vrijdagmiddag 12 april 2024. De tweede gespreksronde bestaat uit 2 gesprekken en vindt plaats op donderdagmiddag 18 april 2024.
  • We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaten hebben gevonden.
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.  

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van ve...

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen onze organisatie. In St. Elisabeth wordt bovenal gewoond en geleefd. En fijn wonen? Dat doe je in een schoon huis, waar alles werkt en waar zichtbaar zorg aan is besteed. Waar de tuin er mooi bij staat en waar iedereen veilig en prettig woont. Als facilitair coördinator speel jij hier een essentiële rol in en zorg je, samen met jouw collega’s, voor een plezierige en efficiënte werk- en woonomgeving voor onze medewerkers en de bewoners. Wat ga je doen? In deze functie zorg je voor de voortgang en de coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden voor de facilitaire diensten (Technische Dienst, Restauratieve dienst, Keukenprinsessen en Receptie) en schakel je direct met de Manager Vastgoed & Facilitair. Je werkzaamheden zijn gericht op het creëren van een goed onderhouden en fijne woon- en werkomgeving voor onze bewoners, huurders en medewerkers. Je zorgt samen met de Technische dienst dat de gebouwen technisch voldoende in conditie blijven en de gebouwveiligheid op orde is volgens wet- en regelgeving, waaronder Legionella en brandveiligheid. Daarnaast heb je een actieve betrokkenheid bij het optimaliseren van het verhuurproces en neem je deel aan interne projectgroepen zoals verbouwtrajecten. Ook ben je verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van onderhoud, het (door)ontwikkelen van horecaconcepten, en de inkoop van artikelen. Samen met je collega coördinator ga je een servicepunt opzetten binnen onze zorgorganisatie wat de dagelijkse bedrijfsvoering ondersteunt. Wat breng je mee? Een afgeronde opleiding op facilitair gebied op minimaal MBO-4 niveau, bijvoorbeeld Facilitair management of Facilitair dienstverlener en hebt ervaring met vastgoedbeheer en verhuur. Je kunt goed plannen en organiseren en kan makkelijk schakelen tussen tactisch denken en operationeel handelen. Je hebt een dienstverlenende instelling en focus op de (interne) klant maar verliest de bedrijfsvoering-aspecten en kosten niet uit het oog. We vinden het een pré als je een gedegen kennis hebt van voeding en hygiëne/ HACCP. Je vindt het leuk om collega’s te inspireren, enthousiasmeren en coachen zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap en in samenwerking kunnen nemen. Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden: · Een tijdelijk contract van 20 - 24 uur per week voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd. · Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en tijden in overleg met de andere collega Coördinator zijn te bepalen. De voorkeur gaat uit naar iemand die op woensdag en/of vrijdag beschikbaar is. Salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. · Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. · St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. · Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. Heb je interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruitziet, hoe de werksfeer is of wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem contact op met Bernadette Rooze (Manager Vastgoed & Facilitair). Zij is te bereiken via 0165 - 592400. Jouw motivatiebrief en CV kun je uiterlijk 9 april sturen naar PenO@stelisabeth.nl. Goed om te weten · Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten. · De eerste gesprekken vinden plaats op 11 april in de middag. De tweede gespreksronde staat gepland op 15 april in de middag. · Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. · Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen...

Onze vacatures

Bekijk alle vacatures
Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 - 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertrek van de huidige manager HR. St. Elisabeth kiest ervoor de vacature tijdelijk middels een interim opdracht in te vullen. Als interim transitiemanager HR rapporteer je direct aan de bestuurder en ben je lid van het MT. Je geeft vorm en inhoud aan de organisatie transitie en geeft gelijktijdig leiding aan het HR team.  Transitiemanagement Het initiëren, sturen en begeleiden van het managementteam en medewerkers bij het organisatie brede transitietraject ‘St. Elisabeth in beweging 2024’. Het traject richt zich op het transformeren van St. Elisabeth naar een toekomstbestendige organisatie met nieuwe woon-zorg concepten voor ouderen met een zorgvraag. Doelstellingen van de transitie: 
  • Op basis van een nieuwe visie en zorgkeuzes zorgprocessen herinrichten, waarbij kwaliteit van leven/welzijn centraal staat en in samenwerking met bewoners, naasten, vrijwilligers en medewerkers invulling wordt gegeven aan passende en doelmatige zorg/ondersteuning. 
  • Het verbeteren van een plezierig, gezond en (sociaal)veilig werk- en leerklimaat voor medewerkers en vrijwilligers. 
  • Het versterken van medewerkers, teams en de samenwerking. De besturingsfilosofie rondom zelfsturende teams wordt losgelaten en er worden vier Teamleiders geworven die oprechte aandacht, duidelijkheid en sturing gaan bieden.  
 Wat verwachten we van jou?  
  • Om in afstemming met het MT een heldere koers uit te werken tot eind 2025. Met de juiste prioritering breng jij focus aan in de te nemen stappen en projecten. Jij maakt het concreet door structuur aan te brengen en verantwoordelijkheden en acties helder te beleggen en te sturen op resultaat. Op een prettige manier neem jij je collega’s mee, breng je rust, duidelijkheid en houd je oog voor tijdige afstemming en zorgvuldige communicatie.  
  Manager HR De stafafdeling HR bestaat uit een adviseur HR, een medewerker HR, de coördinator opleiden, de coördinator vrijwilligers, drie centrale planners (‘het planbureau’) en een adviseur marketing en communicatie.   De afdeling is ruim een jaar geleden vorm gegeven waarbij ook de functie van manager HR voor het eerst is ingevuld. De toegevoegde waarde van HR in de organisatie is overtuigend vastgesteld; organisatie breed bestaat er een grote behoefte aan het verder professionaliseren van het HR beleid en de HR dienstverlening.   Wat verwachten we van jou?
  • Je bent een stevige gesprekspartner met brede HRM expertise. Deze positie vervul je ook binnen het MT. 
  • Met jouw prettige en toegankelijke stijl ben jij een ‘hands-on’ leidinggevende die het HR team ondersteunt en versterkt 
  • Het is je toevertrouwd om een duidelijke prioritering, planning en projectmatige aanpak van HR onderwerpen en vraagstukken aan te brengen die bijdragen aan de realisatie van de organisatie doelstellingen en organisatieverplichtingen.  
  • Verder verwachten we dat je een analyse en advies uitbrengt over het toekomstbestendig organiseren en optimaliseren van de HR dienstverlening  
 Wat breng je mee? 
  • Een afgeronde academische opleiding op het gebied van HR en minimaal 10 jaar HRM managementervaring, bij voorkeur in de zorg 
  • Als veranderkundige heb je succesvol ervaring in de implementatie van vergelijkbare transitietrajecten en het positioneren van HR(-teams).  
  • Het typeert jou dat je nauw samenwerkt met teamleden, MT en overige stakeholders.  
  • Je hebt een positief-kritische houding, bent een stevig gesprekspartner voor MT en bestuurder en bent als coachend leidinggevende laagdrempelig toegankelijk, transparant en inspirerend.
Heb je interesse? Reacties kunnen onder vermelding van beschikbaarheid, woonplaats, CV en tariefindicatie gemaild worden naar peno@stelisabeth.nl. Wil je meer informatie of heb je vragen? Stel ze aan Ron Leenders, bestuurder, telefoonnummer 0165-592 400. Je kunt reageren tot uiterlijk 9 april 2024.

Manager HR en organisatieontwikkeling, a.i.  Periode: in eerste instantie 8 maanden (mei t/m december 2024) Uren: 3 – 5 dagen per week Opdrachtbeschrijving De opdracht ontstaat wegens het vertr...

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van veranderingen? Wij zijn op zoek naar vier enthousiaste en ervaren Teamleiders Zorg en Welzijn! Wat ga je doen? Als Teamleider Zorg en Welzijn ben je verantwoordelijk voor twee teams (in totaal ongeveer 35 medewerkers) en stuur je in het kader van ‘St. Elisabeth 2024, in beweging’ aan op het gedachtegoed van passende zorg. Hierbij stimuleer je vernieuwing en ben als teamleider in staat om deze ‘te versnellen’ waarbij je medewerkers op een prettige manier meeneemt. Je inspireert, enthousiasmeert en coacht medewerkers zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap én in samenwerking met elkaar kunnen nemen. Met oprechte aandacht ben je regelmatig in gesprek met medewerkers over o.a. hun ontwikkeling en werkplezier. Je signaleert tijdig verbeterpunten en durft hierin het initiatief te nemen om ook richting management het gesprek aan te gaan. Op die manier zoek je constant de samenwerking op om de kwaliteit van zorg en dienstverlening te verbeteren. Je bent zichtbaar op de werkvloer en continu in verbinding met medewerkers, cliënten en hun naasten, mantelzorgers en vrijwilligers. Als teamleider ben je duidelijk in je communicatie, ga je gevoelige gesprekken niet uit de weg en zorg jij ervoor dat de medewerkers in jouw teams zich goed ondersteund en gefaciliteerd voelen. Af en toe werk je ook zelf mee in de zorg zodat je goed ervaart waar medewerkers dagelijks tegenaan kunnen lopen. Samen met je collega teamleiders geef jij het goede voorbeeld en borg je de bereikbaarheid om complexe vragen te beantwoorden en om incidentele verpleegkundige handelingen uit te voeren. Als teamleider ben je integraal verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening, het wonen en welzijn en de veiligheid van onze bewoners. Je ziet wat nodig en goed is voor St. Elisabeth. Samen met de andere drie teamleiders zorg en welzijn, rapporteer je aan de Managers Zorg en Welzijn. Wat breng je mee? Je beschikt over tenminste 3 jaar leidinggevende werkervaring in de zorg, HBO werk- en denkniveau en bent in bezit van het diploma Verpleegkundige (inclusief BIG registratie). Je durft kritisch te zijn, bent daadkrachtig en goed in het meedenken over hoe het anders/beter kan. Wat bieden wij jou? Een gloednieuwe uitdagende functie in een omgeving die ertoe doet! Verder bieden wij jou:
  • Een tijdelijk contract van 28 tot 36 uur per week voor in eerste instantie een jaar met uitzicht op een vast contract, mits jij ook zo blij wordt van ons als wij van jou. Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en -tijden in overleg met je andere drie collega teamleiders welzijn en zorg onderling zijn te bepalen.
  • Een salaris tussen de € 3.256,53 en € 4.906,49 (FWG 55 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
  • Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
  • Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
  • Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Heb je interesse? Herken jij jezelf in de rol die wij zoeken en wil jij samen met ons vorm geven aan het teamleiderschap binnen St. Elisabeth dan nodigen we je van harte uit om te reageren. Wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem dan contact op met Erik Vissers (Manager Zorg en Welzijn), telefoonnummer 0165-592 400. Jouw motivatiebrief en cv kun je uiterlijk 2 april 2024 sturen naar PenO@stelisabeth.nl Goed om te weten De eerste gespreksronde met interne kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 4 april 2024. De eerste gesprekronde met externe kandidaten vindt plaats op donderdagmiddag 11 april 2024 en/of vrijdagmiddag 12 april 2024. De tweede gespreksronde bestaat uit 2 gesprekken en vindt plaats op donderdagmiddag 18 april 2024.
  • We sluiten de procedure zodra we de ideale kandidaten hebben gevonden.
  • Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Uiteraard krijg je de kosten vergoed.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs.  

Voor een gloednieuwe functie binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar teamleiders met een hart voor de ouderenzorg. Straal jij van nature rust uit, ben je een verbinder en krijg je energie van ve...

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen onze organisatie. In St. Elisabeth wordt bovenal gewoond en geleefd. En fijn wonen? Dat doe je in een schoon huis, waar alles werkt en waar zichtbaar zorg aan is besteed. Waar de tuin er mooi bij staat en waar iedereen veilig en prettig woont. Als facilitair coördinator speel jij hier een essentiële rol in en zorg je, samen met jouw collega’s, voor een plezierige en efficiënte werk- en woonomgeving voor onze medewerkers en de bewoners. Wat ga je doen? In deze functie zorg je voor de voortgang en de coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden voor de facilitaire diensten (Technische Dienst, Restauratieve dienst, Keukenprinsessen en Receptie) en schakel je direct met de Manager Vastgoed & Facilitair. Je werkzaamheden zijn gericht op het creëren van een goed onderhouden en fijne woon- en werkomgeving voor onze bewoners, huurders en medewerkers. Je zorgt samen met de Technische dienst dat de gebouwen technisch voldoende in conditie blijven en de gebouwveiligheid op orde is volgens wet- en regelgeving, waaronder Legionella en brandveiligheid. Daarnaast heb je een actieve betrokkenheid bij het optimaliseren van het verhuurproces en neem je deel aan interne projectgroepen zoals verbouwtrajecten. Ook ben je verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van onderhoud, het (door)ontwikkelen van horecaconcepten, en de inkoop van artikelen. Samen met je collega coördinator ga je een servicepunt opzetten binnen onze zorgorganisatie wat de dagelijkse bedrijfsvoering ondersteunt. Wat breng je mee? Een afgeronde opleiding op facilitair gebied op minimaal MBO-4 niveau, bijvoorbeeld Facilitair management of Facilitair dienstverlener en hebt ervaring met vastgoedbeheer en verhuur. Je kunt goed plannen en organiseren en kan makkelijk schakelen tussen tactisch denken en operationeel handelen. Je hebt een dienstverlenende instelling en focus op de (interne) klant maar verliest de bedrijfsvoering-aspecten en kosten niet uit het oog. We vinden het een pré als je een gedegen kennis hebt van voeding en hygiëne/ HACCP. Je vindt het leuk om collega’s te inspireren, enthousiasmeren en coachen zodat zij hun verantwoordelijkheid op basis van eigenaarschap en in samenwerking kunnen nemen. Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden: · Een tijdelijk contract van 20 - 24 uur per week voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd. · Je werkt volgens een vast patroon waarbij werkdagen en tijden in overleg met de andere collega Coördinator zijn te bepalen. De voorkeur gaat uit naar iemand die op woensdag en/of vrijdag beschikbaar is. Salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. · Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. · St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. · Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. Heb je interesse? Ben je benieuwd hoe ons pand eruitziet, hoe de werksfeer is of wil je meer weten over deze uitdagende rol? Neem contact op met Bernadette Rooze (Manager Vastgoed & Facilitair). Zij is te bereiken via 0165 - 592400. Jouw motivatiebrief en CV kun je uiterlijk 9 april sturen naar PenO@stelisabeth.nl. Goed om te weten · Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten. · De eerste gesprekken vinden plaats op 11 april in de middag. De tweede gespreksronde staat gepland op 15 april in de middag. · Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. · Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij écht niet op prijs

Voor onze unieke en karakteristieke zorglocatie, met een unieke historie, zijn wij op zoek naar een Coördinator Vastgoed & Facilitair, die zin heeft nieuwe ontwikkelingen in gang te zetten binnen...

Werken bij St. Elisabeth

Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom!

Bij St. Elisabeth werken is werken in een thuis met karakter, voor senioren met en zonder zorgvraag. Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige, historische locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, uitstekende zorg- en dienstverlening.

Na je gesprek nodigen we je uit om een keer mee te lopen met een dienst. Ook maak je kennis met je toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Daarna kun je aan de slag!

Zodra je binnen bent, bieden we je volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Er staat onder andere een online leeromgeving voor je klaar: het Elisabeth Leerplein.

Opleiden en stages

Leren en ontwikkelen vinden we binnen St. Elisabeth heel belangrijk. We werken graag mee aan jouw carrière in de zorg of dienstverlening om jou te kunnen ondersteunen in je groei als zorgprofessional. Leren en ontwikkelen heeft altijd onze aandacht. We hebben namelijk niet voor niets de ambitie ‘van goed naar uitstekend’. Het is de basis van hoe we ons werk doen. Kwalitatief goede zorg en dienstverlening wordt vooral bepaald door de inzet, kwaliteiten en capaciteiten van onze medewerkers en de liefde voor het vak.

Collega’s vertellen

Drie collega’s vertellen je waarom zij werken bij St. Elisabeth.

Wonen met zorg

Afhankelijk van uw indicatie en zorgvraag woont u in St. Elisabeth in uw eigen appartement of in een groepswoning, óf ontvangt u zorg bij u thuis.

Herstelzorg

Herstellende na een operatie of een ziekenhuisopname? U kunt tijdelijk bij ons komen wonen en in uw eigen tempo herstellen.

Dagbegeleiding

Onze dagbegeleiding is er voor senioren die kampen met een lichamelijke en/of psychische beperking, bijvoorbeeld als gevolg van dementie.

Ontmoeten en ontspannen

Elke week is er bij ons van alles te doen voor bewoners en andere geïnteresseerden, en u bent van harte uitgenodigd om ook eens langs te komen.

Kwaliteit

Dagelijks hebben we aandacht voor kwaliteit van zorg, wonen en welzijn, en we verantwoorden ons hierop op verschillende momenten in het jaar.

Werken en leren

Onze unieke zorgorganisatie biedt jou volop kansen voor je carrière. Je kunt bijvoorbeeld je opleiding bij ons volgen!

“Wij vormen met z’n allen St. Elisabeth
De een kan niet zonder de ander”

Het is belangrijk hoe mensen met elkaar omgaan. Geduldig, goedhartig, gedienstig, in onderlinge liefde. Dat was belangrijk in het kloosterleven, dat is belangrijk hier in St. Elisabeth. Want we vormen uiteindelijk toch een gemeenschap. Je wil en moet er zijn voor de ander. Het gaat ook om begrip hebben voor elkaar, hoewel dat niet altijd eenvoudig is omdat we allemaal anders zijn. Oude mensen hebben het vaak moeilijk, dan is het zeer gewenst om ze liefdevol en goed te verzorgen.”

Een zuster

Maak wat van het leven en
haal het beste uit jezelf naar boven”

“Ik wil mensen graag meegeven dat het belangrijk is om in het leven, ondanks alles, moed te blijven houden. Om bezig te blijven, niet te veel te eten en op tijd een borreltje te drinken. Maak wat van het leven en haal het beste uit jezelf naar boven. Heb aandacht voor de mensen om je heen.”

Een bewoner

Je moet naast en niet boven iemand staan
om goed te kunnen doen voor de ander"

“Een ieder moet zich in de omgang met een ander welkom voelen omdat je bent wie je bent. Eenvoud van leven is de ander accepteren zoals hij is. Als je niet de eenvoud van leven hebt, kun je denk ik ook geen goede zorg verlenen. Je moet naast en niet boven iemand staan om goed te kunnen doen voor de ander. Wie eenvoud uitstraalt naar anderen, krijgt ook eenvoud terug. Dan ontstaat er een goede sfeer. Die sfeer is er in St. Elisabeth, ik zie die eenvoud hier overal.”

Een bewoonster

Goede zorg komt uit het hart"

“Altijd vraag ik hoe het gaat. Dat is mijn eerste vraag aan een bewoner. Goede zorg komt uit het hart, en dat doe je door er in je werk écht voor de bewoner te zijn. Je kunt niet met je gedachten ergens anders zijn als je met iemand omgaat. Dat doe je thuis toch ook niet?”

Een verzorgende

Nieuws

Zaterdag 24 juni: brocante jaarmarkt

𝗪𝗲 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗿𝗼𝗰𝗮𝗻𝘁𝗲 𝗷𝗮𝗮𝗿𝗺𝗮𝗿𝗸𝘁 Kom je ook naar onze brocante jaarmarkt? Iedereen is welkom om een kijkje te nemen. De markt loop je op via de...

Lees meer

Agenda

maart 2024

Geen activiteiten

X