Werken bij St. Elisabeth
Onze vacatures
Werken bij St. Elisabeth
Wil je onze collega worden en werken in een kleinschalige zorgorganisatie, met korte lijntjes, hechte teams, goede begeleiding en doorgroeimogelijkheden? Heb je al eens in de zorg gewerkt en wil je weer beginnen? Of kom je uit een heel andere branche? Ook dan bieden we je volop mogelijkheden.
Bekijk de openstaande vacatures en misschien zit er wel iets voor jou bij.
Geen passende vacature gevonden of heb je een vraag? We maken graag tijd voor je! Kom langs voor een kop koffie en ontdek wat werken bij ons voor jou kan betekenen. Neem contact op met Eliza de Voogd, Recruiter, via 📞 0165 – 59 24 00 of stuur een mail naar werkenenleren@stelisabeth.nl
Onze vacatures
Word onze Keukenprins(es)! Hou jij van koken én gezelligheid? Bij St. Elisabeth zoeken we een enthousiaste Keukenprins(es) die bewoners laat genieten van heerlijke maaltijden. Samen koken, samen eten, samen plezier maken – dát is waar het om draait.
Het recept - Groenten wassen, vlees braden, aardappels koken, tafel dekken: jij doet dit graag voor én met bewoners. - Samen eten en gezellig praten over de dag maakt het werk extra waardevol. - Je verzorgt warme maaltijden voor 6 tot 14 bewoners in kleinschalige groepswoningen, binnen een vastgesteld budget. - Je bestelt digitaal boodschappen, beheert de voorraad en stelt een verantwoord en gevarieerd weekmenu op. - Je werkt hygiënisch volgens de HACCP-richtlijnen en laat de keuken en voorraadkasten schoon achter.
Jouw ingrediënten - Je bent een positief ingestelde teamspeler en haalt voldoening uit het verzorgen van maaltijden. - Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met koken volgens de HACCP richtlijnen. - Je hebt een hart voor ouderen en ervaring met zorg voor mensen met dementie. - Je hebt passie voor goed en gezond eten en drinken. - Je bent flexibel inzetbaar en beschikbaar tussen 16.00 en 19.00 uur. - Je woont in de omgeving van Roosendaal.
Onze toevoeging Ook wij geven smaak aan jouw baan! Dit bieden wij jou: - Een jaarcontract van 15 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. - Afhankelijk van jouw ervaring, ontvang je een salaris tussen de €2.404,03 en €2.960,90 (FWG 20) volgens cao VVT op basis van 36 uur. - Vakantiegeld én een eindejaarsuitkering van 8,33%. - Een meerkeuzesysteem voor belastingvoordeel bij o.a. laptop, sportabonnement of fiets. - Korting op aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. - Mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Is dit jouw baan? Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165 – 592 400. We maken graag kennis met je! Goed om te weten - Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. - Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed.Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!
Onze collega’s van het planbureau zoeken versterking! Ben jij een ervaren planner die het leuk vindt om puzzels te leggen, vooruit te denken en samen met ons de personele capaciteit binnen St. Elisabeth optimaal te organiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen? Als Senior Planner ben jij de spil in ons planbureau. Samen met twee ervaren collega’s zorg je ervoor dat de juiste mensen op het juiste moment op de juiste plek staan. Je houdt rekening met efficiëntie, werk-privébalans en persoonlijke voorkeuren. - Je coördineert en ondersteunt de manager bedrijfsvoering bij het verbeteren van ons rooster- en planproces. - Je denkt vooruit, signaleert knelpunten en schakelt flexibel bij onverwachte uitdagingen zoals ziekte of pieken in de zorgvraag. - Je onderhoudt contacten met externe bureaus en helpt mee om de afhankelijkheid van externe inhuur terug te dringen. - Je analyseert de zorgvraag en stemt de inzet van zorg- en welzijn medewerkers hierop af. - Je houdt trends bij, stelt overzichten op en adviseert management en teamleiders over capaciteitsmanagement en lange termijn prognoses.
Kortom: jij bent een onmisbare schakel voor onze collega’s én onze bewoners.
Wie ben jij? Wij komen graag met jou in contact als jij je herkent in dit profiel: - Je hebt minimaal een relevante diploma mbo 4 en/of hbo-niveau 5 (associate degree). - Je hebt meerdere jaren ervaring met personeelsplanning, bij voorkeur in de zorg. - Je kent de arbeidstijdenwet en cao VVT en hebt inzicht in zorgprocessen. - Je bent vaardig met Excel en bekend met planningstools (bij voorkeur SDB Planning). - Je hebt ervaring met coördinatietaken en verbeteracties op het gebied van capaciteitsplanning. - Je bent analytisch sterk, cijfermatig goed onderlegd, communicatief vaardig, stressbestendig en flexibel. - Je bent resultaatgericht, een teamspeler, empathisch, proactief en betrouwbaar. - Je bent per direct beschikbaar voor 28–32 uur per week (verspreid over 4 dagen).
Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden: - Een tijdelijk contract voor gemiddeld 28 tot 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. - Een salaris tussen de €3.384,01 en €4.659,42 (FWG 50 cao VVT) op basis van 36 uur. - Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. - Aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals een meerkeuzesysteem (met belastingvoordeel voor laptop, sportabonnement of fiets) en korting op aanvullende verzekeringen bij IZZ of CZ. - Scholing en ontwikkeling: zowel collectief als individueel, passend bij jouw ambities.
Enthousiast? Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je!
Goed om te weten - Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. - Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed. - Interne kandidaten hebben bij gebleken geschiktheid voorrang op externe kandidaten.
Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!
Medewerker restaurant 18 tot 21 uur per week
Wat ga je doen? Met je collega's ben jij verantwoordelijk voor het neerzetten van de ultieme gastvrijheidsbeleving van bewoners, familie en andere bezoekers. - Je verstrekt maaltijden en drankjes: van het portioneren van warme gerechten tot het uitserveren van een kopje koffie en het afrekenen, jij zorgt voor alles! Dit kan zowel in het restaurant zijn, als op het terras in de binnentuin. - Samen met je collega’s bestellen jullie eten en drinken, van begin tot eind. - Met zorgcollega’s heb je contact over bijzonderheden bij bewoners. - Uiteraard houd je samen met collega’s de keuken en het restaurant schoon en netjes, zodat de volgende dag weer goed gestart kan worden. Wat breng je mee? Van jou verwachten we een klantvriendelijke houding naar bewoners, bezoekers, familie en collega’s. - Je hebt (minimaal) 2 jaar ervaring in een professionele horeca en/of zorgomgeving in de bediening; bent bij voorkeur in het bezit van het HACCP certificaat (of je bent bereid dit te halen). - Je weet van aanpakken, bent positief ingesteld en werkt graag samen met collega’s voor ouderen. - Je bent servicegericht en beschikt over een gezonde dosis humor. Je kunt goed zelfstandig werken en staat stevig in je schoenen. - Het werken op doordeweekse dagen, weekenden en feestdagen is voor jou geen probleem. - Je bent woonachtig in Roosendaal of in de omgeving. Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, waar jij ertoe doet? Naast een uitdagende baan in een kleinschalige organisatie, is dit wat we jou bieden: - Een tijdelijk contract voor gemiddeld 18 tot 21 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. - Afhankelijk van jouw ervaring, ontvang je een salaris tussen de €2.404,03 en €2.960,90 (FWG 20) volgens cao VVT op basis van 36 uur. - Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. - St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. - Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. Enthousiast? Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je! Goed om te weten - Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. - Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed. Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!Maak écht het verschil in een warme, kleinschalige zorgomgeving in hartje Roosendaal.
Ben jij een ervaren verpleegkundige met leidinggevende kwaliteiten en een hart voor de ouderenzorg? Wil jij werken op een plek waar je gezien wordt, waar jouw leiderschap impact heeft én waar je samen met je team bouwt aan passende zorg? Dan is St. Elisabeth jouw volgende stap!
Over St. Elisabeth St. Elisabeth is een unieke zorgorganisatie met een warme en persoonlijke sfeer. Gevestigd op één locatie in het centrum van Roosendaal, bieden wij ouderen een veilige en betekenisvolle leefomgeving. Van zelfstandige appartementen tot kleinschalige woongroepen voor mensen met dementie: wij stemmen onze zorg af op de wensen en mogelijkheden van iedere bewoner. Met ongeveer 220 collega’s en 165 vrijwilligers vormen we een betekenisvolle leefomgeving. Iedereen kent elkaar en die betrokkenheid voel je in alles wat we doen. Onze kracht? Kleinschaligheid, aandacht en écht contact. Zo bieden wij samen de best passende zorg.
Wat ga je doen? Als teamleider geef je leiding aan zorgteams die actief zijn binnen de thuiszorg en langdurige zorg. Je bent verantwoordelijk voor ongeveer 40 medewerkers en werkt nauw samen met collega-teamleiders en het management. Jouw dag begint wanneer je samen met je team de overdracht doet — hét moment om verbinding te maken, scherp te zijn en samen de dag goed te starten.
Je stimuleert eigenaarschap, samenwerking en een lerende cultuur waarin medewerkers zich gesteund, gehoord en gewaardeerd voelen. Met jouw verbindende en coachende stijl weet je teams in beweging te brengen en lever je een actieve bijdrage aan de kwaliteit van zorg en welzijn.
Je taken zijn onder andere:
- Het coachen en begeleiden van medewerkers in hun professionele ontwikkeling.
- Het signaleren van knelpunten en het initiëren van verbeteringen in zorgprocessen.
- Het voeren van gesprekken over werkplezier, inzetbaarheid en teamdynamiek.
- Het bewaken van de kwaliteit van zorg, welzijn en veiligheid van bewoners.
- Het zichtbaar zijn op de werkvloer en het onderhouden van contact met bewoners, naasten en vrijwilligers.
- Het meewerken in de zorg wanneer nodig, zodat je weet wat er speelt en waar je team tegenaan loopt.
Je werkt vanuit het gedachtegoed van passende zorg. Samen met je collega-teamleiders geef je het goede voorbeeld en zorg je voor bereikbaarheid bij complexe vragen en verpleegkundige handelingen.
Wat breng jij mee?
- Je bent een MBO-verpleegkundige met een geldige BIG-registratie én een HBO-management diploma (of je volgt momenteel een HBO-management opleiding), of je bent een HBO-verpleegkundige met een geldige BIG-registratie.
- Je hebt minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring in de zorg.
- Je hebt affiniteit met de thuiszorg en langdurige zorg.
- Je hebt een innovatieve blik en denkt graag mee over vernieuwing en verbetering.
- Je bent verbindend, daadkrachtig en communicatief sterk.
- Je durft kritisch te zijn en denkt mee over hoe het anders of beter kan.
- Je hebt oog voor de mens achter de medewerker én de bewoner.
Wat bieden wij jou? Een betekenisvolle functie in een organisatie waar leiderschap, kwaliteit en menselijkheid hand in hand gaan. Daarnaast bieden wij:
- Een tijdelijk contract voor 28 tot 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een salaris tussen de €3.644,59 en €5.230,32 (FWG 55 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Een rooster dat in overleg met je collega-teamleiders wordt afgestemd.
- Elisabeth biedt ook aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Scholing en ontwikkeling: zowel collectief als individueel, passend bij jouw ambities.
Enthousiast? Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je!
Goed om te weten
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed.
Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!
Voor de Cliëntenraad van onze zorginstelling zoeken wij een betrokken en gestructureerde ondersteuner. Je bereidt vergaderingen voor, notuleert en werkt deze uit. De CR komt zes keer per jaar samen op woensdagavond van 19.00 tot 21.30 uur bij St. Elisabeth. De verwachte inzet bedraagt circa 55 uur per jaar. Een vergoeding is in overleg.
🧩 Wat we zoeken:
- Ervaring met notuleren en verslaglegging
- Affiniteit met zorg en medezeggenschap
- Beschikbaarheid op de genoemde data
📅 Vergaderdata 2026:
- 28 januari
- 25 maart
- 3 juni
- 12 augustus
- 14 oktober
- 18 november
📌 Enthousiast?
Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je!
De Cliëntenraad heeft instemmingsrecht bij de selectie en benoeming, conform Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen 2018 (Wmcz 2018).
- Het analyseren van zorgprocessen en het doen van verbetervoorstellen.
- Het begeleiden van teams bij het implementeren van richtlijnen en protocollen.
- Het coachen van collega’s op het gebied van kwaliteit en deskundigheid.
- Het monitoren van kwaliteitsindicatoren en het delen van inzichten.
- Het bijdragen aan audits, interne controles en beleidsontwikkeling.
- Je bent een HBO-verpleegkundige met een BIG-registratie.
- Je hebt affiniteit met ouderenzorg en kwaliteitsverbetering.
- Je bent analytisch, verbindend en communicatief sterk.
- Je hebt ervaring met projectmatig werken en het begeleiden van teams.
- Je bent zelfstandig, maar werkt ook graag samen.
- Een tijdelijk contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een dienstverband van 24 tot 28 uur per week, in overleg.
- Een salaris tussen de €3.384,01 en €4.659,42 (FWG 50 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Een rooster dat op tijd bekend is, zodat jij je werk en privé goed kunt combineren.
- De cao VVT kent naast het vakantiegeld, ook een eindejaarsuitkering van 8,33% welke in november uitbetaald wordt.
- Elisabeth biedt ook aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Scholing en ontwikkeling: zowel collectief als individueel, passend bij jouw ambities.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Een tijdelijk contract voor 16-24 uur per week, voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Je wordt ingepland voor met name dag- en avonddiensten. Wij zorgen ervoor dat jouw rooster op tijd bekend is, want we begrijpen dat het ook belangrijk is om te weten wanneer je vrij bent.
- Als Helpende plus verdien je een salaris tussen de €2663,54 en €3410,16 (FWG 30 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Heb je geen Plus certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Helpende aan met de mogelijkheid tot het volgen van de Helpende Plus opleiding. Als Helpende verdien je een salaris tussen de €2599,21 en €3233,35 (FWG 25 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het Plus certificaat word je bevorderd naar FWG 30.
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Onze vacatures
Bekijk alle vacatures
Word onze Keukenprins(es)! Hou jij van koken én gezelligheid? Bij St. Elisabeth zoeken we een enthousiaste Keukenprins(es) die bewoners laat genieten van heerlijke maaltijden. Samen koken, samen eten, samen plezier maken – dát is waar het om draait.
Het recept - Groenten wassen, vlees braden, aardappels koken, tafel dekken: jij doet dit graag voor én met bewoners. - Samen eten en gezellig praten over de dag maakt het werk extra waardevol. - Je verzorgt warme maaltijden voor 6 tot 14 bewoners in kleinschalige groepswoningen, binnen een vastgesteld budget. - Je bestelt digitaal boodschappen, beheert de voorraad en stelt een verantwoord en gevarieerd weekmenu op. - Je werkt hygiënisch volgens de HACCP-richtlijnen en laat de keuken en voorraadkasten schoon achter.
Jouw ingrediënten - Je bent een positief ingestelde teamspeler en haalt voldoening uit het verzorgen van maaltijden. - Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met koken volgens de HACCP richtlijnen. - Je hebt een hart voor ouderen en ervaring met zorg voor mensen met dementie. - Je hebt passie voor goed en gezond eten en drinken. - Je bent flexibel inzetbaar en beschikbaar tussen 16.00 en 19.00 uur. - Je woont in de omgeving van Roosendaal.
Onze toevoeging Ook wij geven smaak aan jouw baan! Dit bieden wij jou: - Een jaarcontract van 15 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. - Afhankelijk van jouw ervaring, ontvang je een salaris tussen de €2.404,03 en €2.960,90 (FWG 20) volgens cao VVT op basis van 36 uur. - Vakantiegeld én een eindejaarsuitkering van 8,33%. - Een meerkeuzesysteem voor belastingvoordeel bij o.a. laptop, sportabonnement of fiets. - Korting op aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. - Mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
Is dit jouw baan? Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165 – 592 400. We maken graag kennis met je! Goed om te weten - Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. - Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed.Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!
Onze collega’s van het planbureau zoeken versterking! Ben jij een ervaren planner die het leuk vindt om puzzels te leggen, vooruit te denken en samen met ons de personele capaciteit binnen St. Elisabeth optimaal te organiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen? Als Senior Planner ben jij de spil in ons planbureau. Samen met twee ervaren collega’s zorg je ervoor dat de juiste mensen op het juiste moment op de juiste plek staan. Je houdt rekening met efficiëntie, werk-privébalans en persoonlijke voorkeuren. - Je coördineert en ondersteunt de manager bedrijfsvoering bij het verbeteren van ons rooster- en planproces. - Je denkt vooruit, signaleert knelpunten en schakelt flexibel bij onverwachte uitdagingen zoals ziekte of pieken in de zorgvraag. - Je onderhoudt contacten met externe bureaus en helpt mee om de afhankelijkheid van externe inhuur terug te dringen. - Je analyseert de zorgvraag en stemt de inzet van zorg- en welzijn medewerkers hierop af. - Je houdt trends bij, stelt overzichten op en adviseert management en teamleiders over capaciteitsmanagement en lange termijn prognoses.
Kortom: jij bent een onmisbare schakel voor onze collega’s én onze bewoners.
Wie ben jij? Wij komen graag met jou in contact als jij je herkent in dit profiel: - Je hebt minimaal een relevante diploma mbo 4 en/of hbo-niveau 5 (associate degree). - Je hebt meerdere jaren ervaring met personeelsplanning, bij voorkeur in de zorg. - Je kent de arbeidstijdenwet en cao VVT en hebt inzicht in zorgprocessen. - Je bent vaardig met Excel en bekend met planningstools (bij voorkeur SDB Planning). - Je hebt ervaring met coördinatietaken en verbeteracties op het gebied van capaciteitsplanning. - Je bent analytisch sterk, cijfermatig goed onderlegd, communicatief vaardig, stressbestendig en flexibel. - Je bent resultaatgericht, een teamspeler, empathisch, proactief en betrouwbaar. - Je bent per direct beschikbaar voor 28–32 uur per week (verspreid over 4 dagen).
Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, in een omgeving die ertoe doet? Dit is wat we jou bieden: - Een tijdelijk contract voor gemiddeld 28 tot 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. - Een salaris tussen de €3.384,01 en €4.659,42 (FWG 50 cao VVT) op basis van 36 uur. - Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. - Aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals een meerkeuzesysteem (met belastingvoordeel voor laptop, sportabonnement of fiets) en korting op aanvullende verzekeringen bij IZZ of CZ. - Scholing en ontwikkeling: zowel collectief als individueel, passend bij jouw ambities.
Enthousiast? Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je!
Goed om te weten - Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. - Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed. - Interne kandidaten hebben bij gebleken geschiktheid voorrang op externe kandidaten.
Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!
Medewerker restaurant 18 tot 21 uur per week
Wat ga je doen? Met je collega's ben jij verantwoordelijk voor het neerzetten van de ultieme gastvrijheidsbeleving van bewoners, familie en andere bezoekers. - Je verstrekt maaltijden en drankjes: van het portioneren van warme gerechten tot het uitserveren van een kopje koffie en het afrekenen, jij zorgt voor alles! Dit kan zowel in het restaurant zijn, als op het terras in de binnentuin. - Samen met je collega’s bestellen jullie eten en drinken, van begin tot eind. - Met zorgcollega’s heb je contact over bijzonderheden bij bewoners. - Uiteraard houd je samen met collega’s de keuken en het restaurant schoon en netjes, zodat de volgende dag weer goed gestart kan worden. Wat breng je mee? Van jou verwachten we een klantvriendelijke houding naar bewoners, bezoekers, familie en collega’s. - Je hebt (minimaal) 2 jaar ervaring in een professionele horeca en/of zorgomgeving in de bediening; bent bij voorkeur in het bezit van het HACCP certificaat (of je bent bereid dit te halen). - Je weet van aanpakken, bent positief ingesteld en werkt graag samen met collega’s voor ouderen. - Je bent servicegericht en beschikt over een gezonde dosis humor. Je kunt goed zelfstandig werken en staat stevig in je schoenen. - Het werken op doordeweekse dagen, weekenden en feestdagen is voor jou geen probleem. - Je bent woonachtig in Roosendaal of in de omgeving. Wat bieden wij jou? Kom je bij ons werken, waar jij ertoe doet? Naast een uitdagende baan in een kleinschalige organisatie, is dit wat we jou bieden: - Een tijdelijk contract voor gemiddeld 18 tot 21 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. - Afhankelijk van jouw ervaring, ontvang je een salaris tussen de €2.404,03 en €2.960,90 (FWG 20) volgens cao VVT op basis van 36 uur. - Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%. - St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. - Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ. Enthousiast? Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je! Goed om te weten - Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. - Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed. Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!Maak écht het verschil in een warme, kleinschalige zorgomgeving in hartje Roosendaal.
Ben jij een ervaren verpleegkundige met leidinggevende kwaliteiten en een hart voor de ouderenzorg? Wil jij werken op een plek waar je gezien wordt, waar jouw leiderschap impact heeft én waar je samen met je team bouwt aan passende zorg? Dan is St. Elisabeth jouw volgende stap!
Over St. Elisabeth St. Elisabeth is een unieke zorgorganisatie met een warme en persoonlijke sfeer. Gevestigd op één locatie in het centrum van Roosendaal, bieden wij ouderen een veilige en betekenisvolle leefomgeving. Van zelfstandige appartementen tot kleinschalige woongroepen voor mensen met dementie: wij stemmen onze zorg af op de wensen en mogelijkheden van iedere bewoner. Met ongeveer 220 collega’s en 165 vrijwilligers vormen we een betekenisvolle leefomgeving. Iedereen kent elkaar en die betrokkenheid voel je in alles wat we doen. Onze kracht? Kleinschaligheid, aandacht en écht contact. Zo bieden wij samen de best passende zorg.
Wat ga je doen? Als teamleider geef je leiding aan zorgteams die actief zijn binnen de thuiszorg en langdurige zorg. Je bent verantwoordelijk voor ongeveer 40 medewerkers en werkt nauw samen met collega-teamleiders en het management. Jouw dag begint wanneer je samen met je team de overdracht doet — hét moment om verbinding te maken, scherp te zijn en samen de dag goed te starten.
Je stimuleert eigenaarschap, samenwerking en een lerende cultuur waarin medewerkers zich gesteund, gehoord en gewaardeerd voelen. Met jouw verbindende en coachende stijl weet je teams in beweging te brengen en lever je een actieve bijdrage aan de kwaliteit van zorg en welzijn.
Je taken zijn onder andere:
- Het coachen en begeleiden van medewerkers in hun professionele ontwikkeling.
- Het signaleren van knelpunten en het initiëren van verbeteringen in zorgprocessen.
- Het voeren van gesprekken over werkplezier, inzetbaarheid en teamdynamiek.
- Het bewaken van de kwaliteit van zorg, welzijn en veiligheid van bewoners.
- Het zichtbaar zijn op de werkvloer en het onderhouden van contact met bewoners, naasten en vrijwilligers.
- Het meewerken in de zorg wanneer nodig, zodat je weet wat er speelt en waar je team tegenaan loopt.
Je werkt vanuit het gedachtegoed van passende zorg. Samen met je collega-teamleiders geef je het goede voorbeeld en zorg je voor bereikbaarheid bij complexe vragen en verpleegkundige handelingen.
Wat breng jij mee?
- Je bent een MBO-verpleegkundige met een geldige BIG-registratie én een HBO-management diploma (of je volgt momenteel een HBO-management opleiding), of je bent een HBO-verpleegkundige met een geldige BIG-registratie.
- Je hebt minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring in de zorg.
- Je hebt affiniteit met de thuiszorg en langdurige zorg.
- Je hebt een innovatieve blik en denkt graag mee over vernieuwing en verbetering.
- Je bent verbindend, daadkrachtig en communicatief sterk.
- Je durft kritisch te zijn en denkt mee over hoe het anders of beter kan.
- Je hebt oog voor de mens achter de medewerker én de bewoner.
Wat bieden wij jou? Een betekenisvolle functie in een organisatie waar leiderschap, kwaliteit en menselijkheid hand in hand gaan. Daarnaast bieden wij:
- Een tijdelijk contract voor 28 tot 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een salaris tussen de €3.644,59 en €5.230,32 (FWG 55 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Een rooster dat in overleg met je collega-teamleiders wordt afgestemd.
- Elisabeth biedt ook aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Scholing en ontwikkeling: zowel collectief als individueel, passend bij jouw ambities.
Enthousiast? Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je!
Goed om te weten
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. De kosten worden uiteraard vergoed.
Deze functie is niet beschikbaar voor zzp’ers en acquisitie door bureaus wordt niet op prijs gesteld. Wil je de vacature delen in jouw netwerk? Ja graag!
Voor de Cliëntenraad van onze zorginstelling zoeken wij een betrokken en gestructureerde ondersteuner. Je bereidt vergaderingen voor, notuleert en werkt deze uit. De CR komt zes keer per jaar samen op woensdagavond van 19.00 tot 21.30 uur bij St. Elisabeth. De verwachte inzet bedraagt circa 55 uur per jaar. Een vergoeding is in overleg.
🧩 Wat we zoeken:
- Ervaring met notuleren en verslaglegging
- Affiniteit met zorg en medezeggenschap
- Beschikbaarheid op de genoemde data
📅 Vergaderdata 2026:
- 28 januari
- 25 maart
- 3 juni
- 12 augustus
- 14 oktober
- 18 november
📌 Enthousiast?
Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en cv naar werkenenleren@stelisabeth.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Eliza de Voogd (Recruiter) via 0165-592 400. We maken graag kennis met je!
De Cliëntenraad heeft instemmingsrecht bij de selectie en benoeming, conform Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen 2018 (Wmcz 2018).
- Het analyseren van zorgprocessen en het doen van verbetervoorstellen.
- Het begeleiden van teams bij het implementeren van richtlijnen en protocollen.
- Het coachen van collega’s op het gebied van kwaliteit en deskundigheid.
- Het monitoren van kwaliteitsindicatoren en het delen van inzichten.
- Het bijdragen aan audits, interne controles en beleidsontwikkeling.
- Je bent een HBO-verpleegkundige met een BIG-registratie.
- Je hebt affiniteit met ouderenzorg en kwaliteitsverbetering.
- Je bent analytisch, verbindend en communicatief sterk.
- Je hebt ervaring met projectmatig werken en het begeleiden van teams.
- Je bent zelfstandig, maar werkt ook graag samen.
- Een tijdelijk contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een dienstverband van 24 tot 28 uur per week, in overleg.
- Een salaris tussen de €3.384,01 en €4.659,42 (FWG 50 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Een rooster dat op tijd bekend is, zodat jij je werk en privé goed kunt combineren.
- De cao VVT kent naast het vakantiegeld, ook een eindejaarsuitkering van 8,33% welke in november uitbetaald wordt.
- Elisabeth biedt ook aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen. Verder bieden we korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Scholing en ontwikkeling: zowel collectief als individueel, passend bij jouw ambities.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Een tijdelijk contract voor 16-24 uur per week, voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Je wordt ingepland voor met name dag- en avonddiensten. Wij zorgen ervoor dat jouw rooster op tijd bekend is, want we begrijpen dat het ook belangrijk is om te weten wanneer je vrij bent.
- Als Helpende plus verdien je een salaris tussen de €2663,54 en €3410,16 (FWG 30 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Heb je geen Plus certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Helpende aan met de mogelijkheid tot het volgen van de Helpende Plus opleiding. Als Helpende verdien je een salaris tussen de €2599,21 en €3233,35 (FWG 25 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het Plus certificaat word je bevorderd naar FWG 30.
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Werken bij St. Elisabeth
Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom! Of je nou een baan in de zorg of in het restaurant zoekt, of als welzijnsconsulent aan de slag wil: we zijn altijd nieuwsgierig naar je motivatie. Bovendien houden we graag contact met mensen die interesse in onze organisatie tonen.
Heb je al eens in de zorg gewerkt en wil je weer beginnen? Of kom je uit een heel andere branche? Ook dan bieden we je volop mogelijkheden.
Arbeidsvoorwaarden
We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt in je werk. Daarom kijken we samen naar wat je nodig hebt om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen, zodat je kunt groeien als zorgprofessional. Als je dat wil, kun je hierin gecoacht worden. Autonomie en persoonlijke groei zijn belangrijke waarden in onze organisatie.
Het gaat er vooral om dat jij je thuis voelt binnen onze organisatie. Daarom besteden we ook veel aandacht aan vitaliteit, en een goede balans tussen werk en privé. Je contracturen bespreken we natuurlijk in overleg met jou.
We volgen de cao VV&T en hebben een breed secundair arbeidsvoorwaardenpakket, zoals de mogelijkheid tot aanschaf van een laptop, een sportabonnement of een fiets.
Je sollicitatie
Na je eerste gesprek loop je een keer mee met een dienst, maak je kennis met toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Zodra je bij ons in dienst bent, besteden we natuurlijk ruim aandacht aan je inwerkprogramma. Ook nodigen we je uit voor een introductiebijeenkomst voor nieuwe medewerkers. Heel interessant, want we nemen je mee in het reilen en zeilen binnen St. Elisabeth en laten je ook kennis maken met onze bijzondere historie.
Wie zijn wij eigenlijk?
Wij zijn een compacte zorgorganisatie aan de Wouwseweg in Roosendaal. Bij ons werken is werken in een thuis met karakter. Als je voor ons kiest, kom je in een prachtig gebouw met een bijzonere historie terecht waar je samen met 230 collega’s dagelijks uitstekende zorg- en dienstverlening biedt. Bij St. Elisabeth focussen we ons op wat ouderen nog wél kunnen en hoe wij daar met passende ondersteuning bij kunnen helpen.
Zorgappartementen en groepswoningen
In St. Elisabeth wonen ouderen in individuele zorgappartementen en groepswoningen. Zij ontvangen zorg op maat. Bewoners van de individuele zorgappartementen wonen zelfstandig, maar ontvangen wel zorg. Bewoners van de groepswoningen ontvangen intensievere zorg; vaak gaat het hier om mensen met psychogeriatrische klachten zoals dementie. We bieden ook thuiszorg in de zelfstandige huurappartementen aangrenzend aan St. Elisabeth (Theresiastraat).
Welzijn
Door ontmoetingen, dagactiviteiten en groepsprogramma’s wordt eenzaamheid tegengegaan en verbondenheid bevorderd, zowel binnen de gemeenschap als met familie en vrienden. Bij St. Elisabeth streven we ernaar om iedere oudere de kans te geven om hun leven op een manier vorm te geven die bij hun wensen en behoeften past. Mensen van binnen en buiten kunnen lid worden van een van onze verenigingen en bij sommige activiteiten zijn ook bezoekers van harte welkom.
Meer lezen over St. Elisabeth?
Bij Organisatie beschrijven we wie we zijn en waar we voor staan.
Wonen met zorg
Afhankelijk van uw indicatie en zorgvraag woont u in St. Elisabeth in uw eigen appartement of in een groepswoning, óf ontvangt u zorg bij u thuis.
Herstelzorg
Herstellende na een operatie of een ziekenhuisopname? U kunt tijdelijk bij ons komen wonen en in uw eigen tempo herstellen.
Dagbegeleiding
Onze dagbegeleiding is er voor senioren die kampen met een lichamelijke en/of psychische beperking, bijvoorbeeld als gevolg van dementie.
Ontmoeten en ontspannen
Elke week is er bij ons van alles te doen voor bewoners en andere geïnteresseerden, en u bent van harte uitgenodigd om ook eens langs te komen.
Kwaliteit
Dagelijks hebben we aandacht voor kwaliteit van zorg, wonen en welzijn, en we verantwoorden ons hierop op verschillende momenten in het jaar.
Werken en leren
Onze unieke zorgorganisatie biedt jou volop kansen voor je carrière. Je kunt bijvoorbeeld je opleiding bij ons volgen!
Nieuws
Nieuwe kapsalon bij St. Elisabeth: Hairnation
Sinds 2 april heeft de kappersruimte in ons huis een nieuwe huurder: Hairnation. We zijn verheugd dat deze voorziening behouden blijft, zodat...
St. Elisabeth is nieuwe locatie Stamtafel Roosendaal
Vanaf 9 januari wordt de vergaderruimte B017-B018 (tegenover de receptie) voortaan een ontmoetingsplek voor 65-plussers in onze wijk, namelijk: De...
Intensieve samenwerking tussen St. Elisabeth en Groenhuysen voor toekomstbestendige ouderenzorg in Roosendaal
St. Elisabeth en Groenhuysen geven hun samenwerking nog meer ruimte zodat zij hun krachten kunnen bundelen voor toekomstbestendige ouderenzorg....


