Werken en leren
Is St. Elisabeth iets voor jou?
Bekijk alle vacatures
- Een tijdelijk contract voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Het aantal contracturen bespreken we graag met je, maar in ieder geval tussen de 16-32 uur.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Jouw rooster is op tijd bekend, want we begrijpen dat je wilt weten wanneer je vrij bent.
- Een salaris tussen de €2695,33 en €3502,58 (FWG 40 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur.
- Heb je geen EVV-certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Verzorgende IG aan met de mogelijkheid tot het volgen van de opleiding tot EVV’er. We bieden je dan een salaris tussen de €2466,72 en €3256,53 (FWG 35 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het EVV-certificaat word je bevorderd naar FWG 40.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Helpende Plus 16-24 uur per week
Wat ga je doen? Werken met de bewoners van St. Elisabeth maakt iedere werkdag anders. Met de vragen ‘wat wilt u’, ‘wat kunt u zelf’, en ‘waar kan ik bij helpen’ weet je hoe je de regie zoveel mogelijk bij de bewoners laat. Je houdt rekening met de gewoontes van bewoners. Die ken je, omdat je écht geïnteresseerd bent in hen. We zoeken collega’s voor De Laantjes en De Strijpe. De Laantjes zijn 9 groepswoningen met ieder 6 of 7 bewoners met een zorgvraag op psychogeriatrisch gebied. Op De Strijpe wordt zorg geboden op individuele appartementen. Vanuit De Strijpe bieden we ook Thuiszorg aan de bewoners van de inpandige appartementen, in een volledig of modulair pakket thuis. Wat breng je mee? Werken met ouderen past bij jou. Je bent enthousiast en weet jouw gedrag aan te passen aan het gemoed van de bewoner. Je bent in het bezit van een diploma Helpende niveau 2, aangevuld met een (landelijk erkend) afgeronde Helpende Plus keuzedeel opleiding, of je bent bereid om deze te behalen. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 16-24 uur per week, voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Wij zorgen ervoor dat jouw rooster op tijd bekend is, want we begrijpen dat het ook belangrijk is om te weten wanneer je vrij bent.
- Als Helpende plus verdien je een salaris tussen de €2339,72 en €3013,60 (FWG 30 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Heb je geen Plus certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Helpende aan met de mogelijkheid tot het volgen van de Helpende Plus opleiding. Je ontvangt een salaris tussen de €2339,72 en €2928,86 (FWG 25 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het Plus certificaat word je bevorderd naar FWG 30.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Gezocht: kei van een secretaresse
Krijg jij energie van structuur aanbrengen en organiseren? Vind jij het geen probleem om snel te schakelen en een beetje orde te brengen in chaos? Dan zoeken wij jou! Onze huidige directiesecretaresse gaat de aankomende maanden interne projecten begeleiden. Daarom zoeken we tijdelijke vervanging voor de functie van secretaresse voor het secretariaat voor 24-36 uur per week. Wat ga je doen? Geen enkele dag is hetzelfde! Iets wat je vaak leest bij vacatureteksten maar voor deze rol is het echt waar! Wij zijn volop in beweging en jíj krijgt alles mee. Je beheert namelijk de agenda en de mailbox van de bestuurder. Ook bereid je de agenda's voor, je notuleert tijdens vergaderingen en bewaakt de daaruit volgende actiepunten. Dit doe je voor overleggen van het Management Team, de Cliëntenraad, de Ondernemingsraad en de Raad van Toezicht (RvT). Verder ondersteun je MT-leden bij het maken van afspraken en regel je alle randvoorwaarden. Samen met jouw collega secretaresse zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Jullie overleggen regelmatig en zorgen ervoor dat afspraken netjes ingepland worden en mailtjes tijdig worden opgevolgd. Wat breng je mee? Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, met een sterk vermogen om structuur aan te brengen. Heb je ervaring als secretaresse in een non-profit organisatie dan is dit een pré maar geen vereiste. Je vindt het leuk om een spin in het web te zijn. Voor jou is het omgaan met vertrouwelijke informatie geen probleem, je weet belangen uit elkaar te houden. Uiteraard heb je sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail en ben je digitaal vaardig. Je bent bereid om op jaarbasis ongeveer 8 avonden te notuleren voor de Cliëntenraad. Tijdens de reguliere RvT vergaderingen is jouw aanwezigheid ook vereist. Deze vergaderingen vinden ongeveer twee keer per kwartaal plaats, op een vrijdag. Werken op dinsdag en donderdag is een vereiste, overige dagen/uren zijn in overleg. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 24-36 uur per week, voor de duur van 9 maanden.
- Een salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Je ontvangt korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Je bent een positief ingestelde teamspeler en haalt je voldoening uit het doen van ‘leuke dingen’ voor en met de bewoners.
- Je hebt een hart voor ouderen en enige ervaring in het omgaan met mensen met dementie.
- Je ziet er representatief uit en bent tactvol naar bewoners en hun familie.
- Je bent flexibel inzetbaar en je lost alledaagse problemen zelfstandig op.
- Je bent woonachtig in de omgeving van Roosendaal.
- Je bent bereid om ook in de weekenden te werken.
- Een tijdelijk contract van 12-24 uur per week, voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Salaris tussen de €2156,25 en €2616,15 (FWG 15 cao VVT) op basis van 36 uur.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Onze vacatures
Bekijk alle vacatures
- Een tijdelijk contract voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Het aantal contracturen bespreken we graag met je, maar in ieder geval tussen de 16-32 uur.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Jouw rooster is op tijd bekend, want we begrijpen dat je wilt weten wanneer je vrij bent.
- Een salaris tussen de €2695,33 en €3502,58 (FWG 40 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur.
- Heb je geen EVV-certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Verzorgende IG aan met de mogelijkheid tot het volgen van de opleiding tot EVV’er. We bieden je dan een salaris tussen de €2466,72 en €3256,53 (FWG 35 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het EVV-certificaat word je bevorderd naar FWG 40.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Helpende Plus 16-24 uur per week
Wat ga je doen? Werken met de bewoners van St. Elisabeth maakt iedere werkdag anders. Met de vragen ‘wat wilt u’, ‘wat kunt u zelf’, en ‘waar kan ik bij helpen’ weet je hoe je de regie zoveel mogelijk bij de bewoners laat. Je houdt rekening met de gewoontes van bewoners. Die ken je, omdat je écht geïnteresseerd bent in hen. We zoeken collega’s voor De Laantjes en De Strijpe. De Laantjes zijn 9 groepswoningen met ieder 6 of 7 bewoners met een zorgvraag op psychogeriatrisch gebied. Op De Strijpe wordt zorg geboden op individuele appartementen. Vanuit De Strijpe bieden we ook Thuiszorg aan de bewoners van de inpandige appartementen, in een volledig of modulair pakket thuis. Wat breng je mee? Werken met ouderen past bij jou. Je bent enthousiast en weet jouw gedrag aan te passen aan het gemoed van de bewoner. Je bent in het bezit van een diploma Helpende niveau 2, aangevuld met een (landelijk erkend) afgeronde Helpende Plus keuzedeel opleiding, of je bent bereid om deze te behalen. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 16-24 uur per week, voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Wij zorgen ervoor dat jouw rooster op tijd bekend is, want we begrijpen dat het ook belangrijk is om te weten wanneer je vrij bent.
- Als Helpende plus verdien je een salaris tussen de €2339,72 en €3013,60 (FWG 30 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Heb je geen Plus certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Helpende aan met de mogelijkheid tot het volgen van de Helpende Plus opleiding. Je ontvangt een salaris tussen de €2339,72 en €2928,86 (FWG 25 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het Plus certificaat word je bevorderd naar FWG 30.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Gezocht: kei van een secretaresse
Krijg jij energie van structuur aanbrengen en organiseren? Vind jij het geen probleem om snel te schakelen en een beetje orde te brengen in chaos? Dan zoeken wij jou! Onze huidige directiesecretaresse gaat de aankomende maanden interne projecten begeleiden. Daarom zoeken we tijdelijke vervanging voor de functie van secretaresse voor het secretariaat voor 24-36 uur per week. Wat ga je doen? Geen enkele dag is hetzelfde! Iets wat je vaak leest bij vacatureteksten maar voor deze rol is het echt waar! Wij zijn volop in beweging en jíj krijgt alles mee. Je beheert namelijk de agenda en de mailbox van de bestuurder. Ook bereid je de agenda's voor, je notuleert tijdens vergaderingen en bewaakt de daaruit volgende actiepunten. Dit doe je voor overleggen van het Management Team, de Cliëntenraad, de Ondernemingsraad en de Raad van Toezicht (RvT). Verder ondersteun je MT-leden bij het maken van afspraken en regel je alle randvoorwaarden. Samen met jouw collega secretaresse zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Jullie overleggen regelmatig en zorgen ervoor dat afspraken netjes ingepland worden en mailtjes tijdig worden opgevolgd. Wat breng je mee? Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, met een sterk vermogen om structuur aan te brengen. Heb je ervaring als secretaresse in een non-profit organisatie dan is dit een pré maar geen vereiste. Je vindt het leuk om een spin in het web te zijn. Voor jou is het omgaan met vertrouwelijke informatie geen probleem, je weet belangen uit elkaar te houden. Uiteraard heb je sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail en ben je digitaal vaardig. Je bent bereid om op jaarbasis ongeveer 8 avonden te notuleren voor de Cliëntenraad. Tijdens de reguliere RvT vergaderingen is jouw aanwezigheid ook vereist. Deze vergaderingen vinden ongeveer twee keer per kwartaal plaats, op een vrijdag. Werken op dinsdag en donderdag is een vereiste, overige dagen/uren zijn in overleg. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 24-36 uur per week, voor de duur van 9 maanden.
- Een salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Je ontvangt korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Je bent een positief ingestelde teamspeler en haalt je voldoening uit het doen van ‘leuke dingen’ voor en met de bewoners.
- Je hebt een hart voor ouderen en enige ervaring in het omgaan met mensen met dementie.
- Je ziet er representatief uit en bent tactvol naar bewoners en hun familie.
- Je bent flexibel inzetbaar en je lost alledaagse problemen zelfstandig op.
- Je bent woonachtig in de omgeving van Roosendaal.
- Je bent bereid om ook in de weekenden te werken.
- Een tijdelijk contract van 12-24 uur per week, voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Salaris tussen de €2156,25 en €2616,15 (FWG 15 cao VVT) op basis van 36 uur.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Zit er een passende vacature voor je bij?
Lees meer
Loop jij binnenkort bij ons stage?
Lees meer
Collega’s vertellen waarom zij bij St. Elisabeth werken
Lees meer
Werken bij St. Elisabeth
Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom!
Bij St. Elisabeth werken is werken in een thuis met karakter, voor senioren met en zonder zorgvraag. Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige, historische locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, uitstekende zorg- en dienstverlening.
Na je gesprek nodigen we je uit om een keer mee te lopen met een dienst. Ook maak je kennis met je toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Daarna kun je aan de slag!
Zodra je binnen bent, bieden we je volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Er staat onder andere een online leeromgeving voor je klaar: het Elisabeth Leerplein.
Onze vacatures
Bekijk alle vacatures
- Een tijdelijk contract voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Het aantal contracturen bespreken we graag met je, maar in ieder geval tussen de 16-32 uur.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Jouw rooster is op tijd bekend, want we begrijpen dat je wilt weten wanneer je vrij bent.
- Een salaris tussen de €2695,33 en €3502,58 (FWG 40 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur.
- Heb je geen EVV-certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Verzorgende IG aan met de mogelijkheid tot het volgen van de opleiding tot EVV’er. We bieden je dan een salaris tussen de €2466,72 en €3256,53 (FWG 35 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het EVV-certificaat word je bevorderd naar FWG 40.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Helpende Plus 16-24 uur per week
Wat ga je doen? Werken met de bewoners van St. Elisabeth maakt iedere werkdag anders. Met de vragen ‘wat wilt u’, ‘wat kunt u zelf’, en ‘waar kan ik bij helpen’ weet je hoe je de regie zoveel mogelijk bij de bewoners laat. Je houdt rekening met de gewoontes van bewoners. Die ken je, omdat je écht geïnteresseerd bent in hen. We zoeken collega’s voor De Laantjes en De Strijpe. De Laantjes zijn 9 groepswoningen met ieder 6 of 7 bewoners met een zorgvraag op psychogeriatrisch gebied. Op De Strijpe wordt zorg geboden op individuele appartementen. Vanuit De Strijpe bieden we ook Thuiszorg aan de bewoners van de inpandige appartementen, in een volledig of modulair pakket thuis. Wat breng je mee? Werken met ouderen past bij jou. Je bent enthousiast en weet jouw gedrag aan te passen aan het gemoed van de bewoner. Je bent in het bezit van een diploma Helpende niveau 2, aangevuld met een (landelijk erkend) afgeronde Helpende Plus keuzedeel opleiding, of je bent bereid om deze te behalen. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 16-24 uur per week, voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Wij zorgen ervoor dat jouw rooster op tijd bekend is, want we begrijpen dat het ook belangrijk is om te weten wanneer je vrij bent.
- Als Helpende plus verdien je een salaris tussen de €2339,72 en €3013,60 (FWG 30 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Heb je geen Plus certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Helpende aan met de mogelijkheid tot het volgen van de Helpende Plus opleiding. Je ontvangt een salaris tussen de €2339,72 en €2928,86 (FWG 25 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het Plus certificaat word je bevorderd naar FWG 30.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Gezocht: kei van een secretaresse
Krijg jij energie van structuur aanbrengen en organiseren? Vind jij het geen probleem om snel te schakelen en een beetje orde te brengen in chaos? Dan zoeken wij jou! Onze huidige directiesecretaresse gaat de aankomende maanden interne projecten begeleiden. Daarom zoeken we tijdelijke vervanging voor de functie van secretaresse voor het secretariaat voor 24-36 uur per week. Wat ga je doen? Geen enkele dag is hetzelfde! Iets wat je vaak leest bij vacatureteksten maar voor deze rol is het echt waar! Wij zijn volop in beweging en jíj krijgt alles mee. Je beheert namelijk de agenda en de mailbox van de bestuurder. Ook bereid je de agenda's voor, je notuleert tijdens vergaderingen en bewaakt de daaruit volgende actiepunten. Dit doe je voor overleggen van het Management Team, de Cliëntenraad, de Ondernemingsraad en de Raad van Toezicht (RvT). Verder ondersteun je MT-leden bij het maken van afspraken en regel je alle randvoorwaarden. Samen met jouw collega secretaresse zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Jullie overleggen regelmatig en zorgen ervoor dat afspraken netjes ingepland worden en mailtjes tijdig worden opgevolgd. Wat breng je mee? Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, met een sterk vermogen om structuur aan te brengen. Heb je ervaring als secretaresse in een non-profit organisatie dan is dit een pré maar geen vereiste. Je vindt het leuk om een spin in het web te zijn. Voor jou is het omgaan met vertrouwelijke informatie geen probleem, je weet belangen uit elkaar te houden. Uiteraard heb je sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail en ben je digitaal vaardig. Je bent bereid om op jaarbasis ongeveer 8 avonden te notuleren voor de Cliëntenraad. Tijdens de reguliere RvT vergaderingen is jouw aanwezigheid ook vereist. Deze vergaderingen vinden ongeveer twee keer per kwartaal plaats, op een vrijdag. Werken op dinsdag en donderdag is een vereiste, overige dagen/uren zijn in overleg. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 24-36 uur per week, voor de duur van 9 maanden.
- Een salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Je ontvangt korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Je bent een positief ingestelde teamspeler en haalt je voldoening uit het doen van ‘leuke dingen’ voor en met de bewoners.
- Je hebt een hart voor ouderen en enige ervaring in het omgaan met mensen met dementie.
- Je ziet er representatief uit en bent tactvol naar bewoners en hun familie.
- Je bent flexibel inzetbaar en je lost alledaagse problemen zelfstandig op.
- Je bent woonachtig in de omgeving van Roosendaal.
- Je bent bereid om ook in de weekenden te werken.
- Een tijdelijk contract van 12-24 uur per week, voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Salaris tussen de €2156,25 en €2616,15 (FWG 15 cao VVT) op basis van 36 uur.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Onze vacatures
Bekijk alle vacatures
- Een tijdelijk contract voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Het aantal contracturen bespreken we graag met je, maar in ieder geval tussen de 16-32 uur.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Jouw rooster is op tijd bekend, want we begrijpen dat je wilt weten wanneer je vrij bent.
- Een salaris tussen de €2695,33 en €3502,58 (FWG 40 cao VVT, per 1 maart 2024) op basis van 36 uur.
- Heb je geen EVV-certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Verzorgende IG aan met de mogelijkheid tot het volgen van de opleiding tot EVV’er. We bieden je dan een salaris tussen de €2466,72 en €3256,53 (FWG 35 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het EVV-certificaat word je bevorderd naar FWG 40.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Helpende Plus 16-24 uur per week
Wat ga je doen? Werken met de bewoners van St. Elisabeth maakt iedere werkdag anders. Met de vragen ‘wat wilt u’, ‘wat kunt u zelf’, en ‘waar kan ik bij helpen’ weet je hoe je de regie zoveel mogelijk bij de bewoners laat. Je houdt rekening met de gewoontes van bewoners. Die ken je, omdat je écht geïnteresseerd bent in hen. We zoeken collega’s voor De Laantjes en De Strijpe. De Laantjes zijn 9 groepswoningen met ieder 6 of 7 bewoners met een zorgvraag op psychogeriatrisch gebied. Op De Strijpe wordt zorg geboden op individuele appartementen. Vanuit De Strijpe bieden we ook Thuiszorg aan de bewoners van de inpandige appartementen, in een volledig of modulair pakket thuis. Wat breng je mee? Werken met ouderen past bij jou. Je bent enthousiast en weet jouw gedrag aan te passen aan het gemoed van de bewoner. Je bent in het bezit van een diploma Helpende niveau 2, aangevuld met een (landelijk erkend) afgeronde Helpende Plus keuzedeel opleiding, of je bent bereid om deze te behalen. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 16-24 uur per week, voor de duur van een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Je werkt volgens rooster, die opgesteld wordt volgens ons rooster- en planbeleid. Wij zorgen ervoor dat jouw rooster op tijd bekend is, want we begrijpen dat het ook belangrijk is om te weten wanneer je vrij bent.
- Als Helpende plus verdien je een salaris tussen de €2339,72 en €3013,60 (FWG 30 cao VVT) op basis van 36 uur.
- Heb je geen Plus certificaat en wil je deze wel behalen? We bieden je dan in eerste instantie een contract voor Helpende aan met de mogelijkheid tot het volgen van de Helpende Plus opleiding. Je ontvangt een salaris tussen de €2339,72 en €2928,86 (FWG 25 cao VVT) op basis van 36 uur. Na het behalen van het Plus certificaat word je bevorderd naar FWG 30.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Natuurlijk bieden we mogelijkheden voor collectieve en individuele scholing.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Gezocht: kei van een secretaresse
Krijg jij energie van structuur aanbrengen en organiseren? Vind jij het geen probleem om snel te schakelen en een beetje orde te brengen in chaos? Dan zoeken wij jou! Onze huidige directiesecretaresse gaat de aankomende maanden interne projecten begeleiden. Daarom zoeken we tijdelijke vervanging voor de functie van secretaresse voor het secretariaat voor 24-36 uur per week. Wat ga je doen? Geen enkele dag is hetzelfde! Iets wat je vaak leest bij vacatureteksten maar voor deze rol is het echt waar! Wij zijn volop in beweging en jíj krijgt alles mee. Je beheert namelijk de agenda en de mailbox van de bestuurder. Ook bereid je de agenda's voor, je notuleert tijdens vergaderingen en bewaakt de daaruit volgende actiepunten. Dit doe je voor overleggen van het Management Team, de Cliëntenraad, de Ondernemingsraad en de Raad van Toezicht (RvT). Verder ondersteun je MT-leden bij het maken van afspraken en regel je alle randvoorwaarden. Samen met jouw collega secretaresse zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Jullie overleggen regelmatig en zorgen ervoor dat afspraken netjes ingepland worden en mailtjes tijdig worden opgevolgd. Wat breng je mee? Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, met een sterk vermogen om structuur aan te brengen. Heb je ervaring als secretaresse in een non-profit organisatie dan is dit een pré maar geen vereiste. Je vindt het leuk om een spin in het web te zijn. Voor jou is het omgaan met vertrouwelijke informatie geen probleem, je weet belangen uit elkaar te houden. Uiteraard heb je sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail en ben je digitaal vaardig. Je bent bereid om op jaarbasis ongeveer 8 avonden te notuleren voor de Cliëntenraad. Tijdens de reguliere RvT vergaderingen is jouw aanwezigheid ook vereist. Deze vergaderingen vinden ongeveer twee keer per kwartaal plaats, op een vrijdag. Werken op dinsdag en donderdag is een vereiste, overige dagen/uren zijn in overleg. Wat bieden wij jou? Een uitdagende omgeving die volop in beweging is! Verder bieden wij:- Een tijdelijk contract voor 24-36 uur per week, voor de duur van 9 maanden.
- Een salaris tussen de €2858,27 en €3848,27 (FWG 45 cao VVT) op basis van 36 uur. In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- St. Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Je ontvangt korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Je bent een positief ingestelde teamspeler en haalt je voldoening uit het doen van ‘leuke dingen’ voor en met de bewoners.
- Je hebt een hart voor ouderen en enige ervaring in het omgaan met mensen met dementie.
- Je ziet er representatief uit en bent tactvol naar bewoners en hun familie.
- Je bent flexibel inzetbaar en je lost alledaagse problemen zelfstandig op.
- Je bent woonachtig in de omgeving van Roosendaal.
- Je bent bereid om ook in de weekenden te werken.
- Een tijdelijk contract van 12-24 uur per week, voor in eerste instantie een jaar. Word jij ook zo blij van ons, als wij van jou, dan zetten we jouw contract graag om naar onbepaalde tijd.
- Salaris tussen de €2156,25 en €2616,15 (FWG 15 cao VVT) op basis van 36 uur.
- In oktober 2024 stijgen de salarissen, dus ook die van jou!
- Naast het vakantiegeld, ontvang je in november ook een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Elisabeth kent aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een meerkeuzesysteem om bijvoorbeeld met belastingvoordeel de aanschaf van laptop/tablet, sportabonnement en fiets te bekostigen.
- Korting op een aanvullende verzekering bij IZZ of CZ.
- Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten bij gebleken geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
- Een referentiecheck kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
- Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
Werken bij St. Elisabeth
Ook als er geen vacatures zijn, is je open sollicitatie altijd welkom!
Bij St. Elisabeth werken is werken in een thuis met karakter, voor senioren met en zonder zorgvraag. Dagelijks bieden we, vanuit onze prachtige, historische locatie aan de Wouwseweg in Roosendaal, uitstekende zorg- en dienstverlening.
Na je gesprek nodigen we je uit om een keer mee te lopen met een dienst. Ook maak je kennis met je toekomstige collega’s en heb je een gesprek met je manager. Daarna kun je aan de slag!
Zodra je binnen bent, bieden we je volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Er staat onder andere een online leeromgeving voor je klaar: het Elisabeth Leerplein.
Opleiden en stages
Leren en ontwikkelen vinden we binnen St. Elisabeth heel belangrijk. We werken graag mee aan jouw carrière in de zorg of dienstverlening om jou te kunnen ondersteunen in je groei als zorgprofessional. Leren en ontwikkelen heeft altijd onze aandacht. We hebben namelijk niet voor niets de ambitie ‘van goed naar uitstekend’. Het is de basis van hoe we ons werk doen. Kwalitatief goede zorg en dienstverlening wordt vooral bepaald door de inzet, kwaliteiten en capaciteiten van onze medewerkers en de liefde voor het vak.
Collega’s vertellen
Drie collega’s vertellen je waarom zij werken bij St. Elisabeth.
Wonen met zorg
Afhankelijk van uw indicatie en zorgvraag woont u in St. Elisabeth in uw eigen appartement of in een groepswoning, óf ontvangt u zorg bij u thuis.
Herstelzorg
Herstellende na een operatie of een ziekenhuisopname? U kunt tijdelijk bij ons komen wonen en in uw eigen tempo herstellen.
Dagbegeleiding
Onze dagbegeleiding is er voor senioren die kampen met een lichamelijke en/of psychische beperking, bijvoorbeeld als gevolg van dementie.
Ontmoeten en ontspannen
Elke week is er bij ons van alles te doen voor bewoners en andere geïnteresseerden, en u bent van harte uitgenodigd om ook eens langs te komen.
Kwaliteit
Dagelijks hebben we aandacht voor kwaliteit van zorg, wonen en welzijn, en we verantwoorden ons hierop op verschillende momenten in het jaar.
Werken en leren
Onze unieke zorgorganisatie biedt jou volop kansen voor je carrière. Je kunt bijvoorbeeld je opleiding bij ons volgen!
Nieuws
Stichting Vrienden van St. Elisabeth
In juli heeft de heer C. Verbogt afscheid genomen als bestuurslid van Stichting Vrienden van St. Elisabeth. Hij zat in het bestuur als afgevaardigde...
Brabantse zorgorganisaties ondertekenen manifest ouderenzorg
St. Elisabeth heeft samen met andere Brabantse zorgorganisaties een manifest ondertekend. Dit manifest is naar de Tweede Kamer, de minister van...
Lanceringsfeest Zorgzame Buurt Oud West in Roosendaal
Op zondagmiddag 11 juni om 14.00 uur gaat Zorgzame Buurt Oud West in Roosendaal officieel van start tijdens een lanceringsfeest, gehouden bij St....